בת 16: "אני רוצה להיות מרכזית יותר בחבורה שלי". צילום: Fotolia

בת 16: "אני רוצה להיות מרכזית יותר בחבורה שלי"

בגיל ההתבגרות אנחנו מוקפים ונמצאים בחברות שונות. כמובן שבחבורה שלנו אנו נרצה להיבלט יותר, להיות דומיננטים בחבורה ובעיקר להיות כמה שיותר במפגשים החברתיים. אך איך אפשר להתבלט כמה שיותר ולהרגיש יותר שייך לחברה?

הפחד של הרבה מתבגרים הוא לא להרגיש חלק ושייכות לחברה שבה הם נמצאים ולגלות שהם אינם רצויים בחברה ורוצים להיות מרכזים יותר בחברה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חששות אלו, העסיקו את אופק בת ה16 המבקשת את עצת הגולשים של "Ask people

אופק משתפת את הגולשים על הרצון להיות מרכזית יותר בחבורה שלה. היא לא מרגישה דחויה אך היא מרגישה שפחות משתפים אותה ומדברים איתה בחברה לעומת חבריה האחרים. בעקבות זאת, היא מרגישה רע שהיא " לא מספיק מרכזית" ומבקשת את עזרת הגולשים איך היא יכולה "להשתפר" כדי שיזמינו אותה כל הזמן.

"אני רוצה להרגיש דומיננטית בחבורה שלי" © צילום מסך

גולש בשם תום בן ה18 מייעץ "לא מזמינים את כולם כל הזמן וזה בסדר. את לא צריכה לקחת אישית כי כנראה הם פשוט חברים טובים שלהם ולא באמת קשור ללבלוט." גולש נוסף הציע לה "במקום לשנות את האופי שלך, תהיה זאת שיוזמת את המפגשים".

אנחנו בהחלט מסכימים עם הגולשים, ומציעים לכם תמיד להישאר אתם אך אתם יכולים לנסות להיפתח ליותר אנשים, ולהגיע למפגשים רבים. כך תוכלו לרכוש חברים נוספים ולהשתלב במסגרות שונות יחד עם החברים הטובים.
חשוב לזכור שדברים כאלו קורים בלי כוונה רעה, אתם לא צריכים להרגיש פחות שייכים רק בגלל שאתם לא מוזמנים לכל המפגשים.

תגובות