בת 14: "מרגישה שאני צריכה להילחם על מקומי". צילום: Fotolia

בת 14: "מרגישה שאני צריכה להילחם על מקומי"

לפני פתיחת שנת לימודים תמיד יימות חששות לגבי מה הולך לקרות איתנו בשנה החדשה ולא רק בתחום הלימודים. גולשת בת 14 חוששת לקראת שינוי חברתי בכיתה ט' ולא היססה להתייעץ עם הגולשים בנושא

כמו בכל שנה אנחנו עולים לכיתות חדשות ובכל פעם עולות חששות חדשות. למשל הפחד לאבד חברים טובים שלנו, לאבד את המקום החברתי שלנו, תפקוד בלימודים ועוד.. בעקבות כך נוכל להיתקל בהרבה דרמות בעיקר עם החברים הטובים שלנו בבית ספר, אך איך אפשר להימנע מסכוסכים ומהדרמות?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


חששות אלו, העסיקו אנונימית בת ה-14 העולה לכיתה ט' אשר ביקשה את עצת הגולשים של "Ask people".
אנונימית משתפת את הגולשים בחששות שלה על פירוק החבורה שלה ועל האכזבה שהיא כל הזמן צריכה להילחם על המקום שלה ולהוכיח את עצמה מחדש בפני החברות שלה שהן גם המשפחה שלה.

© צילום מסך


גולשת אנונימית בת ה-20 ייעצה: "את לא צריכה לפחד מלאבד חברות שאת לא מרגישה הכי משוחררת ובטוחה שיש".

אנחנו בהחלט מסכימים עם הטענה שלה. אם אתם לא מרגישים בנוח עם החברים שלכם סביר להניח שהם לא חברים שמתאימים לכם. מכיוון שעם החברים הטובים שלכם אתם תרגישו בנוח כל הזמן גם לדבר איתם על הכל וגם לא תפחדו על המקום שלכם ותרגישו בטוחים. חשוב לזכור שאתם רק בתחילת דרכם ואתם תאבדו ותצברו חברים במהלך החיים שלכם ומי שמנסה לוותר עליכם כנראה לא יהיה לו מקום מרכזי בחיים שלכם - מה שבטוח, תמיד לא להישאר לבד ורצוי לשתף אדם אחר כדי לפרוק. 


תגובות