לא רק גרטה: הכוכבים הבינלאומיים שפועלים למען הסביבה. צילום: gettyimages_IL/Theo Wargo, Amy Sussman, Dia Dipasupil 

לא רק גרטה: הכוכבים הבינלאומיים שפועלים למען הסביבה

מבן אפלק ועד בראד פיט - הכוכבים הכי גדולים כבר שמזמן הבינו את חשיבות השמירה של איכות הסביבה והם נלחמים בכל הכח על מנת לשמור על כדור הארץ שלנו

החל מליינים של מוצרים אקולוגיים ובחירות אופנתיות ידידותיות לסביבה ועד בתים ירוקים - הסלבס הבינלאומיים פועלים למען עתיד ירוק יותר. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בן אפלק

השחקן המוכשר עבר דרך ארוכה מאוד מאז שרנה אי שם בעשור הקודם מעיל מפרוות צ'ינצ'ילה למי שהייתה זוגתו באותם ימים, אחת, ג'ניפר לופר. היום, אפלק מצייץ על יוזמות לניקוי וטיהור מים ולאחרונה הקים את "יוזמת מזרח קונגו", שמעלה את המודעות למשאבי הטבע באזור שנמצאים בסכנה. 

מירנדה קר

מירנדה קר לא מתביישת בכל הנוגע לעשיית שינוי בכדור הארץ שלנו. הסופרמודל האוסטרלית השיקה ליין מוצרי טיפוח אורגניים שכולו מחומרים טבעיים. אבל זה ממש לא הכל. קר ובעלה, אוון שפיגל, מייסד סנאפצ'ט, בנו בית חלומות שכולו למען הסביבה. באחוזה המפוארת שלהם שכוללת שבעה חדרי שינה, יש חדר מדיטציה, מכונה שמוציאה את הלחות מהאוויר ומייצרת מים לכל הבית והם אפילו מגדלים ירקות ופירות משלהם בגינה. 

אן הת'אוויי

הכוכבת מביעה את תמיכתה בסביבה בדרך אופנתית במיוחד. בזמן מסע קידום הסרט שלה,"קולוסאל", בשנת 2017, השחקנית התחייבה ללבוש רק בגדים תומכי סביבה ואקולוגיה, כמו בגדי וינטג' ושמלות מחומרים ממוחזרים. בנוסף, בחתונה של הכוכבת ובחיר ליבה, אדם שולמן, הוגש לאורחים אוכל טבעוני. 

דרו ברימור

ממש כמו שהיא נלחמת כדי להשמיע את קולם של בעלי החיים, השחקנית היפיפיה עושה גם למען הסביבה. השחקנית הקימה ליין מוצרי איפור, ידידותיים לסביבה, כל המוצרים עצמם מיוצרים בארצות הברית כדי למנוע את השליחויות המזהמות דרך הים והאוויר שפוגעות בסביבה.

אמה ווטסון

בשנת 2011, השחקנית חברה למעצבת האופנה אלברטה פרטי כדי ליצור ליין בגדים ידידותיים לסביבה. הבגדים בקולקציה האקולוגית היו עשויים מחומרים ובדים טבעיים מאיטליה. בעתיד, שואפת השחקנית המוכשרת ליצור ליין של איפור טבעי. 

בראד פיט

כשהוריקן קתרינה היכה בארצות הברית, השחקן האהוב לקח יוזמה והשתתף בעצמו בבניית בתים עבור קורבנות ההוריקן. אבל הוא לא בנה סתם בתים, הוא ואיש העסקים מייק הולמס חברו לארגון "Make It Right" וביחד הם בנו 150 בתים ירוקים וחסכוניים באנרגיה. 

תגובות