קפוא בחוץ, חם בפנים: 5 רעיונות לבילוי גם בזמן הגשם. צילום: Fotolia

קפוא בחוץ, חם בפנים: 5 רעיונות לבילוי גם בזמן הגשם

במיוחד בשבועות כמו אלו, שקר בחוץ ועננים אפורים מכסים את השמיים והגשם לא מפסיק לרדת אספנו לכם חמישה רעיונות לבילויים, אפילו שהם בזמן גשם:)

מי מכם לא נתקל בסיטואציה בה אתם קובעים לצאת להפגש עם חברים והמזג אוויר לפתע מחליט שהוא לא לטובתכם ומתחיל לרדת גשם וכמובן שכל הרצון לצאת לבחוץ בקור ובגשם יורד.  אז במקום להתבאס שלא יצאתם לבחוץ עם חברים והחלטתם להישאר בבית הנה חמישה רעיונות לבילוי עם חברים בגשם :

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


netflix & chill

אין על השילוב של שוקו חם, עם הגשם והרעמים בחוץ בזמן שאתם שוכבים מתחת לפוך עם המזגן או האח ביחד עם החברים שלכם. תנצלו את ההזדמנות להתחיל לראות סדרה ביחד שכבר בטח תכננתם לראות ולא יצא לכם לראות עד עכשיו. או להשלים סדרות יחד שתמיד רציתם ולא היתה לכם הזדמנות עד עכשיו וכמובן איך אפשר בלי איזה שח"נש או השלמת פערים בזמן הסדרה, כי ביננו, למה לא?

© צילום: Fotolia. אילוסטרציה


באולינג!

מי שבכל זאת רוצה לצאת לבחוץ והגשם והקור הם ממש לא מה שיעצורו אותו. באולינג זה אחד המקומות הכי מומלצים לבילוי בגשם עם המשפחה או עם החברים או אפילו עם הבן זוג. זה לגמרי מקום לגיבוש, צחוקים ואווירה טובה.

© צילום: shutterstock


דייט בבית

לאלו מאיתנו שנמצאים בזוגיות ובדיוק קבעו לצאת לדייט והמזג אוויר משבש את כל הרצון לצאת מהבית, זו הזדמנות מושלמת לדייט בבית! תקבעו אצל אחד משניכם, תבשלו לכם איזו ארוחה טובה (בלי לשרוף את הבית כמובן;)), שימו לכם סרט כלשהו ותיצרו לכם חוויה משותפת שונה מהרגיל! חחוץ מהעובדה שתהינו בטירוף, זו גם אחלה הזדמנות לחזק את הקשר והכיר טוב יותר אחד את השני.

סרט ביחד
סרט ביחד © צילום: Fotolia


ללמוד למבחנים ובגרויות

יורד גשם? מזג אוויר סוער בחוץ? אולי זה סימן שהגיע הזמן שתעניקו זמן ללמידה שלכם ותיקחו את הלימודים ברצינות כי בכל מקרה חשוב שהתעודה שלכם תיהיה טובה למקרה ושתזדקקו לה בעתיד. לא רוצים ללמוד לבד? תזמינו אליכם חברים ותתחילו ללמוד את החומר כי למידה היא אף פעם לא תזיק לכם!

© fotolia


השלמת פערים

זוכרים את החברים שלכם שכמעט ולא יוצא לכם להיפגש איתם? מתקופת התיכון, יסודי או החטיבה? ואתם תמיד מנסים למצוא זמן בשבילם כדי להיפגש וזה אף פעם לא יוצא לכם לפועל? זה הזמן להזמין אותם אליכם ולנצל את ההזדמנות להשלמת פערים ההדית כי אנחנו בטוחים שהשלמת פערים הוא לגמרי בילוי מועיל ומעניין לשני הצדדים.

© adobestock
תגובות