בלי פאניקה: כך תעבירו את הזמן בבידוד. צילום: Fotolia

בלי פאניקה: כך תעבירו את הזמן בבידוד

לקרוא ספר או לפתח תחביב חדש? 5 דברים שתוכלו לעשות בבית כדי להעביר את הזמן כשאתם בבידוד

בשבועות האחרונים נכנסים המון אנשים שחזרו מחופשות במקומת מסויימים בחו"ל, לבידוד ביתי מחשש להפצת נגיף הקורונה שתקף את העולם לאחרונה. אם גם אתם חלק מהם, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קראו ספר 

קריאת יכולה להיות דרך מצוינת להעביר את הזמן ולהסיח את הדעת כשאתם בבידוד,תאמינו או לא ישנם ספרים רבים יפים שרק מחכים שתקראו אותם,ואנו מבטיחים לכם שתגיעו למצב, שאתה כה שקועים בספר שגם כשיגמר הבידוד לא תרצו לעזוב אותו.

© adobestock

תמצאו תחביב חדש

זמן איכות נוסף בבית הוא בדיוק הזמן המושלם לפתח תחביב חדש, זה יכול להיות אוריגמי, נגינה על כלי כלשהו או כל דבר שיעלה על רוחכם, אם תרצו כמעט לכל דבר אפשר למצוא הדרכות באינטרנט מה שיקל עליכם ללמוד את התחביב החדש, בנוסף למידה של דבר נוסף בטוח תסיח את דעתכם מחוסר הנוחות שבשהיה בבית.

תשלימו חומר לימודי

העדרות מבית ספר לשמך כמה זמן משמעותה בין השאר היא חסכים בחומר הלימודי, אז במידה ואתם יחידים מכיתתכם שנמצאים בבית במקום בבית ספר כדי שתנצלו את הזמן כדי להשלים את החומר, אם אתם נמנים עם אותן כיתות ששולחים להם חומר לבית כדי שלא ידביקו אחרים בחוץ עשו זאת כי אין לכם הרבה מה לעשות מלבד זה.

© sutterstock

תעזרו בבית

נכון כשאמא אומרת לכם לעזור בבית ואתם תמיד מוצאים תירוץ ומתחמקים? אז עכשיו נגמרו התירוצים, במקום לשבת להתבטל ולראות טלוויסיה אתם בהחלט יכולים לקום קמת מהספה ולעזור בעבודות הבית כך שסוף כל סוף ההורים שלכם לא יוכלו להגיד שאתם דור שכל הזמן שקוע במסכים.

תעשו את הדברים שכל הזמן דחיתם

לכולם יש את הדבר הזה שהוא תמיד אומר שיעשה אבל בסופו של דבר הוא אף פעם לא עושה, על כן עכשיו כשאתם בבית זה הזדמנות מצוינת לעשות את הדברים האלו שתמיד דחיתם ולא מצאתם זמן לעשות בין אם זה קשור ללימודים או לחברים עכשיו כבר אין לכם איך להתחמק.

תגובות