למרות הכול: חמישה יתרונות לקורונה טיים. צילום: Fotolia

למרות הכול: חמישה יתרונות לקורונה טיים

למרות שהמצב הנוכחי בו כמעט כל העולם נמצא הוא כלל לא פשוט, בכל זאת צריך להסתכל גם על הדברים החיוביים כדי לשמור על אופטימיות. קבלו חמישה דברים חיוביים שהקורונה מביאה איתה

נכון שאנו בסגר בבתים, בלי יותר מדי יכולת לצאת החוצה או לבקר חברים ובני משפחה. כמובן שהקורונה שיבשה לחלוטין את שגרת חיינו ומונעת מאיתנו לעשות דברים רבים שרצינו, אך בכל זאת אפשר למצוא יתרונות לשגרה החדשה הזאת - הנה חמישה מהם: 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אין בית ספר - אכן כשחושבים על יתרונות המצב הקיים, ביטול בית הספר הוא אולי הגדול שבהם. לא צריך לקום מוקדם בבוקר ולרוץ ולהספיק לבית הספר לתחילת הלימודים, אתם לא צריכים להיפגש עם המורים שאתם לא אוהבים וכמובן אין מבחנים. מובן שרבים מאיתנו לומדים לימודים מקוונים אך בכל זאת זה לא אותו דבר ומדובר במסגרת פחות ארוכה מבית הספר.
לומדים מרחוק
לומדים מרחוק © adobestock
המצב בדרום - אחד המממנים העיקריים של החמאס וחיזבללה הם אחיהם באיראן. הבעיה היא שבימים אלו איראן עסוקה מאוד בבעיות שלה בגלל התפשטות הקורונה החריפה שם שהיא בין הנוראות בעולם ובגלל זה אין להם פנאי וכסף להתעסק עם שליחת כסף למימון טילים וחומרי נפץ.

יש יותר זמן עם המשפחה - בזמנים רגילים, במהלך השבוע כמעט לא יוצא לנו להיות בבית ואנחנו בדרך כלל זזים הרבה בין בית ספר, חוגים, חברים, עבודה ותנועות נוער. כך שכמעט לא יוצא לנו להיות לבד עם המשפחה הגרעינית שלנו. אך בזמנים אלו כשאסור לצאת לשום מקום זהו הזמן המושלם לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה ולהשלים פערים.
מתי היה לכם זמן משפחתי אמיתי?
מתי היה לכם זמן משפחתי אמיתי? © צילום: adobestock

פחות זיהום אוויר - למרות כל הארגונים והאקטיביסטים הירוקים, רמת זיהום האוויר הולכת וגדלה בשנים האחרונות בקצב מסחרר. עכשיו, ההנחיות החדשות שהביאה איתה הקורונה כמו סגירת השמיים וביטול נסיעות, צמצום העובדים מחוץ לבתים (מה שמוריד משמעותית את מספר המכוניות על הכביש), סגירת מפעלים ועוד - גורמות לירידה בזיהום האוויר בארץ ובעולם בצורה משמעותית.

יש יותר זמן פנוי - עכשיו כשכולנו בבית ואי אפשר לצאת החוצה זהו הזמן המושלם לעשות את כל הדברים שדחינו לפעם אחרת כמו לסדר את החדר או להשלים סדרות שמלא זמן רצינו לסיים. זה אף זמן מצוין לפתח תחביב חדש כמו נגינה על כלי או ציור או דברים אחרים שאפשר למצוא להם הדרכה בקלות ביוטיוב.
 
 
 
תגיות
תגובות