לצאת מהשגרה: כך תשמרו בכיף על הנחיות הקורונה. צילומים: adobestock, חשבון הטיקטוק של קווין רובין

לצאת מהשגרה: כך תשמרו בכיף על הנחיות הקורונה

מנסים לשמור על המורל גם בתקופת הקורונה? למעשה, אפשר לעשות זאת בקלות! קבלו כמה רעיונות שיעזרו לכם לשמור על ההנחיות החשובות בפאן ובחיוך!

בשיתוף עם נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, מגן ישראל ותעשיידע

מאז תחילת הקורונה, קיבלנו משימה לאומית חשובה - להילחם בנגיף. בין היתר אנו עושים זאת על ידי שמירה על ההנחיות שניתנו לנו כדי למגר את התפשטות הקורונה וכדי שנוכל לחזור לשגרה בטוחה ובריאה. עם כמה שזה לא תמיד קל (בכל זאת, מתגעגעים לחיבוקים!) מצאנו כמה דרכים בהם תוכלו לשמור על ההנחיות בהכי פאן!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לנצל את השהות בבית לזמן איכות עם המשפחה

בשגרה הרגילה אנו עסוקים יתר על המידה, אם זה בלימודים, בפגישות עם החברים, בחוגים או באטרקציות אחרות. גם ההורים נמצאים לא מעט בעבודה או עסוקים במטלות הבית השונות. עם הקורונה והמצב שנוצר, להורים וגם לנו - יש יותר זמן לבלות יחד, לשחק יחד, להקשיב אחד לשני ולהרגיש את האווירה המשפחתית במלואה. אם יש יתרון בקורונה - זה לגמרי זה!

© adobestock

"תעבירו את זה הלאה" - לצלם טיקטוק עם ההנחיות

האתגר "#שמורעליי" כבש את הטיקטוק - ולא סתם. מדובר בשיר וקליפ מיוחד אותו יצרו דולי ופן ומבצעים אנה זק, איתי לוי, קווין רובין ואגם בוחבוט - שמציג בתנועות כייפיות את ההנחיות הבולטות ולגמרי עושה חשק לעשות סרטון כזה בעצמנו ולהעביר הלאה את המסרים החשובים בו. נשיאות המעסיקים והעסקים יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים בהשתתפות הכוכבים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי.

שיר שטיפת הידיים

כבר בגל הראשון של הקורונה נוצר טרנד חדש וכייפי - לאמץ שיר שאתם אוהבים במיוחד ולשיר אותו בזמן שאתם רוחצים את הידיים ושומרים על ההיגיינה שחשובה בתקופה הזאת אפילו יותר. בחרו להיט כייפי (אפילו את "שמורעליי"), תוודאו שהוא תואם את הזמן הנדרש לסיבון ורחצת כפות הידיים (לפחות 20 שניות) - וקיבלתם אחלה דרך להעביר את הזמן ולשמור על הנחייה חשובה!

 

לעשות ספורט - בלי תירוצים ובלי דחיות

בשגרה היומיומית תמיד הבטחנו לעצמנו שנשקיע בבריאות ובכושר - אבל לרוב דחינו ליום אחר (בכל פעם מחדש, כן?). הקורונה אילצה אותנו למצוא תעסוקה לזמן הפנוי הרב שנוצר וכעת ניתן להרוויח גם תוספת בריאותית לתקופה הזאת. השתתפו באימוני "זום", צפו באימונים ביוטיוב - כאלו שגם מאפשרים לכם להיעזר במוצרים ביתיים (כדי לחסוך לכם תירוץ נוסף, בכל זאת) ואפילו אפשר לעשות ריצה או הליכה מהירה בחוץ. כמובן, בהתאם להנחיות!

© adobestock

לדאוג לסבא וסבתא - מרחוק!

הסבים והסבתות שלנו נכללים בקבוצת הסיכון של הקורונה ולכן - חשוב מאוד לשמור ולהגן גם עליהם ככל הניתן. נכון, מאוד מבאס שאי אפשר לפגוש אותם, לחבק אותם, להתארח או לארח אותם - אבל היי! אפשר גם לשמור על מרחק מהם וגם לדאוג להם מרחוק. תדאגו לעשות איתם שיחת וידיאו או טלפון לפחות פעם ביום, שלחו להם מארזים מחממי לב הביתה, תבקשו מהם מתכונים למאכלים שאתם אוהבים שהם מכינים לכם, תבקשו מהם לספר לכם סיפורים על העבר, תכינו להם אפילו אלבום תמונות של המשפחה ורשימת הדברים שניתן לעשות - עוד ארוכה. בקיצור, לשמור מרחק אבל להרגיש קרוב יותר מאי פעם!

© AdobeStock
נשיאות המעסיקים והעסקים יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל השיקו את הפרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. 
על מנת להמשיך ולתפקד בשגרה עם הקורונה ולהימנע מסגר שלישי, נשיאות המעסיקים והעסקים בראשותו של ד"ר רון תומר, יחד עם מנהל מגן ישראל פרופסור רוני גמזו וטיקטוק ישראל, השיקו פרויקט להעלאת המודעות להנחיות הקורונה בקרב צעירים ובני נוער. הקליפ מורכב כולו מסרטוני טיקטוק קצרים. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות להגיינה, עטיית מסכות ושמירה על הנחיות הריחוק חברתי. כדרך לחזרה לחיי שגרה. בנוסף, עמותת תעשיידע תפעיל סדנאות מקוונות בבתי הספר בנושא.

 

תגובות