טור אישי: "חלומות גדולים - סופם להתגשם" . adobestock

טור אישי: "חלומות גדולים - סופם להתגשם"

"אל תפחדו לחלום, אל תפחדו ללכת כל הדרך אל המטרה. בדרך כנראה שתיפלו לא פעם, הגדולה היא לא לעצור, למשיך ולרוץ אל עבר היעד עד שיושלם, כי חלומות גדולים סופם להתגשם ולצאת אל אוויר העולם" • טור אישי

"להתחיל בקטן, להגשים בענק". זו הסיסמא שליוותה אותי בחודשיים האחרונים. לחלום בגדול - זה מותר וגם נחוץ, בזכות זה מגיעים למקומות רחוקים, גם בחלומות שלחלקנו נראים בלי מושגים, בלתי אפשריים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בחודשים האחרונים שוחחתי עם חמישה צעירים מוכשרים ומדהימים, מלאים באמביציה ורצון להמשיך ולהצליח, עם קבלות מרשימות במיוחד - האחת ספורטאית אולימפית, השני שחקן צמרת, השלישי מנטליסט גדול, הרביעי ספורטאי מחונן והחמישית מהנדסת מרשימה ולכל אלו יש דבר אחד במשותף - הם רצו, עבדו קשה והאמינו. האמינו בחלום, ביעד. רצו כל הדרך אל המטרה ולא נכנעו לרגע, עד שהושגה.

הדרך עבורם לא הייתה קלה, הם נתקלו במכשולים ואתגרים,  אבל הם הצליחו להתמודד איתם, לקום על הרגליים, ובנינו, זה מה שהכי יפה לראות. בשבועות האחרונים התמלאתי בהשראה, הרגשתי שהכל אפשרי ושום מטרה היא לא קלה - אך אם עובדים קשה היא אמיתית ונכונה.

"בשבועות האחרונים התמלאתי בהשראה", אילוסטרציה © Fotolia

מעבר לחמשת המופלאים שראיינתי, עברתי תהליך עם עצמי. בין שאלה לשאלה, תהיתי מה אני הייתי עונה אם היו שואלים את אותו השאלות אותי. הבנתי, שגם אני הגשמתי חלום לא קטן, הפכתי לכתבת בגיל צעיר במיוחד. נכנסתי לשורות עולם התקשורת כשהייתי בת 15 בלבד.

והיום, חודשים ספורים לפני גיל 17, אני יודעת שיש לי המון חלומות גדולים לפני ושהעולם כולו מונח בשתי כפות ידי ואני יודעת שאצליח להגשים את עצמי כי עם אמונה, כח רצון והתמדה - הכל אפשרי.

אז משהו קטן לרגל סיום הסדרה מעוררת ההשראה - תהיו אתם, אל תפחדו לחלום, אל תפחדו ללכת כל הדרך אל המטרה. בדרך כנראה שתיפלו לא פעם, הגדולה היא לא לעצור, למשיך ולרוץ אל עבר היעד עד שיושלם, כי חלומות גדולים סופם להתגשם ולצאת אל אוויר העולם.

תגובות