ההחלטות שלי ל-2021: להיות מאושרת ולהעריך את הדברים הקטנים. adobestock

ההחלטות שלי ל-2021: להיות מאושרת ולהעריך את הדברים הקטנים

דניאלה פרדמן מסתכלת קדימה, אל עבר השנה האזרחית החדשה שכבר החלה והיא מבטיחה לעצמה שלושה דברים, ברוח האופטימיות והשמחה שמביאה איתה 2021. מהן ההחלטות ואיך הקורונה השפיעה עליהן? הכל בטור אישי מלא בתקווה

2020 הייתה השנה המוקללת של כולנו, כל החיים שלנו השתנו מן הקצה אל הקצה, כל התכניות שתכננו בוטלו - אין טיסות לחו"ל, הלמידה הפכה להיות מרחוק ומושגים כמו "סגר", "בידוד" ו"מסכה" נכנסו לאוצר המילים היומיומי שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אבל 2021 כבר החלה והיא מביאה איתה אופטימיות ורעננות. עוד לפני כניסת השנה האזרחית החדשה, החלו לבצבץ אצלי מחשבות של תקווה, תקווה שאולי השנה הזאת תהיה טובה יותר. אז לכבוד השנה האזרחית החדשה, החלטתי לנצל את ההזדמנות הזו, להבטיח ולקיים שלושה דברים עבור עצמי. אפשר לומר שההחלטות האלו באו בגלל, או בזכות, המגיפה.

"החלטתי להבטיח לעצמי שלושה דברים"© צילום: Fotolia

להעריך את הדברים הקטנים

לפני הקורונה הייתי עסוקה בריצות ממקום למקום, בקושי הייתי בבית. ואז הגיעה הקורונה ובבום סגרה את כולנו. דווקא בתקופה הקשה וחסרת הוודאות הזו, הצלחתי להעריך את החברים והמשפחה הגרעינית שלי יותר. הבנתי כמה הרגעים והחוויות עם הקרובים אליי, שאותם אי אפשר לקנות בשום סכום  שבעולם, שווים הכי הרבה. גם אם הקורונה תיגמר בקרוב (וכולי תקווה שכן), אני אדע להעריך ולכבד את אותם האנשים שלימדו אותי מה שווים הדברים הקטנים.

אילוסטרציה
"הצלחתי להעריך את החברים והמשפחה הגרעינית שלי יותר", אילוסטרציה © צילום: adobestock

שנה של התמקדות והצלחה בלימודים

אין ספק שהשנה הזו שינתה את כל מערך הלימודים שלנו, ואני עדיין לא יכולה לומר בוודאות עם הורדת החומר בבגרויות עזרה לי או שדווקא לא. אני בכיתה י"א השנה, השנה הקשה ביותר מכל שתיים עשרה שנות הלימוד שלנו. אז למרות שללמוד דרך הזום לא נוח ומסורבל וקשה להתרכז, למדתי כיצד אני אוכל ללמוד את החומר בצורה הטובה ביותר.

להיות מאושרת

כן כן, אני יודעת שזה נשמע נדוש, ואולי זאת הרוח של השנה החדשה שגורמת לי להיות אופטימית מהרגיל. אבל בשורה התחתונה, בשנה החולפת למדתי ליהנות מהדברים החשובים שהחיים מציעים לי. גם אם הקורונה תיגמר השנה וגם אם לא, בשנה החדשה הזו אני תמיד אזכור את הדברים שיש לי, ותמיד אבל תמיד, אשתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה.

תגובות