בשלושה צעדים: כך תתנהלו נכון בחופש הגדול. AdobeStock

בשלושה צעדים: כך תתנהלו נכון בחופש הגדול

קרה לכם כמה פעמים בחופש הגדול שהתעוררתם אחרי חצות היום וכל מה שעשיתם זה רק לשכב במיטה ולצפות נטפליקס? אומנם זה נחמד מדי פעם, במיוחד בחופש אבל לא הייתם רוצם להפוך את היום שלכם ליום מסודר, מאורגן ולכזה שתוכלו לשלב בו כל מה שאתם רוצים: שיעורי בית לחופש, ללכת לים, לראות סרט אולי? אם התשובה שלכם היא כן הגעתם לכתבה הנכונה!

החופש הגדול מזמין הרבה כיף, בילויים וכן – גם שביזות, הימרחות ועצלנות... הנה כמה צעדים בעזרתם תוכלו להפוך את ימי החופש הגדול שלכם ליעילים ומשמעותיים הרבה יותר...

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טו דו ליסט

רשימת טו דו ליסט (רשימת מטלות). כל סוף שבוע תכתבו לעצמכם על דף או בטלפון מה המטרות שלכם לשבוע הקרוב, מה אתם מצפים מעצמכם לעשות השבוע. תכתבו דברים שהם לאו דווקא קשורים בבילויים, אלא גם משימות כמו להתאמן (ותכתבו כמה פעמים בשבוע אתם רוצים להתאמן), לעשות שיעורי בית לחופש במתמטיקה או אנגלית (למשל שעה כל יום), ללכת לסבא וסבתא ויש עוד אין ספור דוגמאות כאלו.כשמעלים את הדברים על הכתב נוצר סדר שיותר קל להתנהל בו.

הגיע הזמן להתעורר ולהפסיק להימרח כל היום מול הטלויזיה
הגיע הזמן להתעורר ולהפסיק להימרח כל היום מול הטלויזיה © AdobeStock

סדר וארגון היום

אפליקציה שמאוד יכולה לעזור לכם נקראת To Do List Microsoft. באמצעות האפליקציה אתם תוכלו ליצור לעצמכם רשימה: לציין שעה מסוימת ואת מה שאתם עומדים לעשות בה. האפליקציה קיימת גם באייפון וגם באנדרואיד. תכללו ברשימה גם בילויים שלכם כמו לצפות בסרט בנטפליקס, ללכת לים או אפילו סתם לשכב במיטה ולגלול באינסטגרם. אבל לא פחות חשוב מזה, תכללו שם גם אימונים, זמנים לקריאת ספר, להכנת שיעורי בית מהחופש, לביקורים אצל סבא וסבתא, למפגשים עם חברים, למקלחת וכמובן לכל השגרה שלכם. 

 

© adobestock

 

לא לדחות למחר מה שאפשר לעשות היום

תיישמו את מה שאתם מחליטים לעשות. אם החלטתם להתעורר כל בוקר בשעה 08:30 למשל, אז תיישמו את זה. זה קשה אבל תנסו ולאט ולאט תתרגלו. אם יש לכם גינה ליד הבית עם דשא, למשל, מומלץ בחום ללכת לקרוא שם ספר שאתם אוהבים. זה ממש מהנה. כל בוקר אחרי שאתם מתעוררים תקבעו לכם את סדר היום שלכם. תוכלו להיעזר בצעד השני למעלה. ככה תספיקו לעשות המון דברים ביום אחד ולא תשבו בבית ותשתעממו.

לפני סיום, המלצה! מדלן פריד (madlen.frid@)היא בחורה מדהימה שמעוררת מוטיבציה ומסייעת להרמת המורל, גם בימי השביזות של החופש... מומלץ מאוד לעקוב אחריה ולראות את התוכן שלה. וזכרו - אם תרצו ותתעקשו על זה, אתם יכולים לנצל את הזמן שלכם לכל כך הרבה דברים טובים ומועילים, ככה שהיום שלכם יהפוך לאקטיבי ופעיל הרבה יותר!

 

תגובות