טור אישי: "לרצות להיות רזים יותר זה לא משהו רע". צילום: shutterstock

טור אישי: "לרצות להיות רזים יותר זה לא משהו רע"

רווח בין הרגליים זה הטרנד החדש באידיאל היופי? לאכול בשירותים? בחורה שאוכלת המבורגר זה מגעיל? בנות הגיע הזמן להתעורר. טור אישי

דמיינו רגע שאתם בבית שלכם. הריחות של האוכל מציפים את החדרים ורגע לפני שאתם מתיישבים אל השולחן, יש שינוי קל בתכנית. "היום אוכלים בשירותים" אמא אומרת. לאכול בשירותים? באיזה קטע אנחנו אמורים לאכול בשירותים עכשיו? ובכן, התגובה המאוד לגיטימית הזאת יצאה גם ממני בזמן שגיליתי כי יש חבורת נערות במספר בתי ספר שבוחרות לצאת מהכיתה בהפסקה ולאכול את הסנדוויץ' שלהן בשירותים.

עוד במדור החדשות בפרוגי:

כמו רבים, גם אני צפיתי השבוע בתחקיר שנעשה על בנות נוער שחייבות להצטלם רק בפוזה בה רואים רווח בין הרגליים, כי אחרת התמונה לא תעלה לאינסטגרם או לפייסבוק. כנראה שרווח בין הרגליים זה הטרנד החדש באידיאל היופי ואפילו הזדעזתי לגלות שיש ניתוח לדבר הזה. רבים יחשבו שאותן נערות הן טיפשות ואין להן מושג מה הן עושות, אבל קשה לי להאשים אותן. אמנם אני גדול מהן בעשור, אבל אני זוכר היטב מאיפה באתי.

© shutterstock
 
תפסיקו להישקל: הקילוגרמים יתחילו לרדת
שיר ששון
כיצד להסיר את המחשבות על המשקל שלכם? כיצד להישקל בצורה נכונה? מהם הזמנים בטובים ביותר לשקילה? האם כדאי ללכת לשיחה אצל דיאטנית?

"המרדף הזה לאחר הרזון לא מפסיק"

גם אני הייתי פעם בן 15 ואפילו הייתי ילד שמן. כזה עם כרס עצומה וסנטר כפול. ואני מבין איך זה לראות מטרה בעיניים של לרדת כמה שיותר קילוגרמים. אבל מה שאני מבין עוד יותר מזה, זה כשמגיעים למטרה הזאת - עדיין לא מרגישים טוב. המרדף הזה לאחר הרזון לא מפסיק. תמיד יהיה משהו לא בסדר ותמיד אפשר להוריד עוד קצת מהצד או עוד קצת מהיד. אז נכון, אולי זה אפשרי – אבל זה לא אומר שזה נכון.

שלא תטעו, לרצות להיות רזים יותר זה לא משהו רע. הבעיה מתחילה כשעושים את זה בשביל מישהו אחר ולא בשביל ההרגשה הטובה של עצמך. במיוחד כשעושים את זה בדרכים נוראיות כמו דיאטות לא בריאות ותזונה לקויה. אני אפילו לא רוצה להגיע לקטע בו מפסיקים לאכול בכלל או מקיאים את האוכל, מה שגורם להפרעות אכילה כמו אנורקסיה ובולמיה שפוגעות בגוף ובנפש כאחד.

© אבי ששון
 
מדריך: כיצד תתחילו לאכול נכון ולמעשה לעשות דיאטה?
יהל כהן
כמה פעמים אמרתם לעצמכם: "זהו, ממחר אין חטיפים, אין שוקולדים או אין כל דבר עטור בפחמימות כזה או אחר", ויום למחרת אכלתם ארוחת שחיטות?

"איכס, בחורה שאוכלת המבורגר זה מגעיל"

אחד הדברים שיותר הפריעו לי בתחקיר היה היחס של הבנים כלפי בנות שכל חטאן היה לאכול אוכל. "איכס, בחורה שאוכלת המבורגר זה מגעיל". שלום לכם בנים יקרים שמדברים ככה - כנראה שאין לכם בכלל מושג כמה שמשפט אחד כזה יכול להשפיע על בן אדם למשך כל חייו. כן, לא מדובר רק בתקופת גיל ההתבגרות. נשים יכולות לחשוב שלאכול משהו מסוים מול גבר זה לא "נשי". אני יכול לספר לכם שיש הרבה מאוד אנשים שיגידו שזה דווקא סקסי וזה שאתם חושבים ככה בגלל שזה הטעם האישי שלכם, לא אומר שאתם צריכים לגרום לנשים לחשוב שככה זה עובד בעולם.

בנות יקרות, רגע לפני שעוברת לכן המחשבה הבאה בראש על ללכת לאכול בשירותים ולהתחבא כדי שהבנים לא יראו אתכן אוכלות, תנסו לעצור אותה ולחשוב קודם כל על עצמכן ואם זה נראה לכן הגיוני לעשות דבר כזה. רגע לפני שאתן מחפשות את התמונה הבאה עם הרווח ברגליים, תחשבו אם אתן רוצות את אותו הרווח כי זה מה שאתן רוצות, ולא כדי לרצות מישהו אחר. נסו להעלות תמונה שלכן כי אתן אוהבות אותה ולא כי קיבלתן אישור עליה בקבוצת הוואטסאפ.

‎‎פרסום‎ by ‎חדשות 2‎.‎
תגובות