על קו הזינוק: "כדי להצליח - אסור שיהיה בך פחד". צילום: אלכס גרינשפן

על קו הזינוק: "כדי להצליח - אסור שיהיה בך פחד"

בכל שבוע נכיר לכם בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט ומעוררים השראה. הפעם, הגולש עטור המדליות, גיא פירר, בשיחה על השנה הטובה בחייו.

גיא פירר הוא שם שכנראה עדיין לא מוכר לרובכם, אבל עכשיו הגיע הזמן לשנן. פירר בן ה-19 מצורן, הוא אחד הספורטאים שהביאו לנו הכי הרבה כבוד בספורט העולמי בשנת 2016. השנה החולפת היא שנת השיא בקריירה של פירר. היא כללה זכיות במקום הראשון באליפויות אירופה לבוגרים ולנוער, זכייה במקום השלישי באליפות העולם לבוגרים ובמקום הראשון באליפות העולם לנוער במקסיקו.

עוד במדור על קו הזינוק:

איך הגעת לענף מיוחד כל כך כמו הוויקבורד?

"הסיפור התחיל כשלפני תשע שנים אבא שלי קנה סירה, הוא לקח אותנו לעשות סקי מים בכנרת ומשם הגעתי לגלוש בפארק דרום ופשוט התמכרתי לזה. זה ענף לא שגרתי, מדובר על ענף אקסטרים במים ואני מאוד אוהב אותו".

© צילום: אלכס גרינשפן

גיא נתמך ע"י מלגת ספורטאי מצטיין שקיבל ממרכז "עצמה" והתאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים. בשבוע שעבר התקיים טקס הוקרה לסיום שנת 2016 של מועדון "עצמה סקי מים תל אביב". במסגרת האירוע קיבל גיא יחד עם כל המדליסטים של השנה גביעי הוקרה ממנכ"ל האיגוד.

 

מה ההישג הכי גדול שלך בענף?

"זכייה באליפות העולם הנוער לפני חודש הייתה הישג מדהים, גם להיות במקום השלישי באליפות העולם לבוגרים בגיל 19 זה משהו מיוחד. לא נשכח את אליפויות אירופה, בקיצור הייתה לי שנה באמת מאוד גדולה ומדהימה".

יש לך טיפ לבני נוער שרוצים כמוך להיכנס לעולם הוויקבורד?

"תמיד לכוון למטרה מסויימת, להציב יעדים ולא לתת לשום דבר בדרך להפריע לך. צריך לאהוב את המים, לאהוב את הים, לאהוב את האקסטרים, לעוף באוויר. אני חושב שאם אתה רוצה להצליח בספורט הזה - אסור שיהיה בך פחד".

מה החלום שלך?

"החלום שיהיה לי טוב, שאני אמשיך ליהנות מהוויקבורד, ושהוא יתפתח בארץ. גם אחרי השנה המדהימה שהייתה לי אני בטוח שהשיא עוד לפניי, אני עוד לא חושב שהגעתי לרגע הכי מאושר שלי".



תגובות