על קו הזינוק: "רצון ועבודה קשה חשובים יותר מהכישרון". צילום: אביתר מור

על קו הזינוק: "רצון ועבודה קשה חשובים יותר מהכישרון"

בכל שבוע נכיר לכם בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט ומעוררים השראה. הפעם, גולשת הרוח, מאיה נדלר, בטוחה שנראה אותה מייצגת את המדינה באולימפיאדה בעוד כמה שנים

מאיה נדלר, סגנית אלופת העולם לנוער, בת 15 מתל אביב ומתאמנת במועדון השייט "עצמה" בני הרצליה.  היא גולשת רוח מגיל קטן, ובגילה הצעיר היא כבר סומנה כמי שעתידה לייצוג את המדינה בענף. נדלר שואפת להיות כמו לי קורזיץ, ולמרות שיש עוד כמה שנים עד שתוכל להתחרות עם בוגרות, היא כבר חולמת על מדליה בתחרות הגדולה ביותר - האולימפיאדה.

עוד במדור "על קו הזינוק":

איך הגעת לגלישת רוח?

"התחלתי לגלוש בגיל 9, נחשפתי לענף לראשונה כשהלכתי לקייטנת גלישה עם חברות במרינה בהרצליה. ברגע שהכרתי את הענף אהבתי אותו ונשארתי ללמוד ולהתאמן במרינה גם בהמשך השנה עד היום".

© אביתר מור

מה ההישג הכי גדול שלך בענף?

"לא מזמן זכיתי במדליית הכסף באליפות העולם עד גיל 17, שהתרחשה בקפריסין. לפני כן, זכיתי במדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 15".

מה לדעתך הדבר החשוב ביותר כדי להצליח?

"הרבה רצון והתמדה, לדעתי הרצון והעבודה הקשה יותר חשובים מהכישרון שיש לך".

איך את מצליחה לשלב בין הלימודים לבין האימונים הרבים?

"אני בבית הספר מהבוקר עד הצהריים ואחר כך הולכת להתאמן, 6-7 פעמים בשבוע. אני מנסה ללמוד טוב כמה שאפשר בכיתה ואז להשאיר את הזמן הפנוי לאימונים ולגלישה".

מקום ראשון
מקום ראשון © אביתר מור

מי המודל שלך לחיקוי?

"לי קורזיץ, הגולשת האולימפית, היא המודל הכי גדול שלי מהענף. היא אלופת העולם ארבע פעמים והשתתפה באולימפיאדת לונדון ב-2012, יהיה מדהים להגיע בעתיד להישגים מדהימים כמו שלה".

מה החלום שלך?

"אני מקווה להגיע בעתיד לאולימפיאדה, כדי להגיע לשם צריך להיות בטופ העולמי. עד אז אני מקווה להיות על כמה שיותר פודיומים, לייצג את המדינה ולזכות בכמה שיותר מדליות באליפויות אירופה ועולם".

 

תגובות