כדאי לדעת: הסיפורים שלא שמעתם על הספורטאים. צילום מסך מהאינסטגרם

כדאי לדעת: הסיפורים שלא שמעתם על הספורטאים

מיהו הכדורגלן שמשחק עד היום עם קטטר? איזה שחקן מוצלח הלך לעולמו בגיל צעיר? ומי הספורטאי הנערץ, שחתם על חוזה בדרך מקורית במיוחד? אם אתם חובבי ספורט אמיתיים, כדאי שגם אתם תכירו את הסיפורים הבאים

לכל אחד מאיתנו יוצא לצפות מדי פעם במשחקים. לפעמים אלו חברים שלנו שמשחקים ולרוב מדובר בנבחרות מהטלוויזיה. אם גם אתם מתעניינים בתחום ורוצים לדעת יותר על הספורטאים הידועים בעולם, כל שעליכם לעשות הוא להמשיך לקרוא ולגלות פרטים חדשים, שישאירו אתכם בשוק.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סאול ניגז

שמינית גמר ליגת האלופות 2015. סאול ניגז בן ה - 20 עולה לשחק נגד לברקוזן הגרמנית. בדקה ה-42 הוא הותקל ונפצע. בבית החולים התגלה כי נעשה נזק רב לכלייה שלו וניגז בחר שלא להחליף אותה. תאמינו או לא, אבל עד היום הוא משחק עם קטטר במשחקי אתלטיקו מדריד.

לאונרדו בונוצ'י

לא הרבה אנשים יודעים שאחד הברגים החשובים ביותר של יובנטוס האיטלקית בשנים האחרונות, שעבר בקיץ האחרון למילאן, לאונרדו בונוצ'י, כמעט שקל לפרוש מכדורגל אשתקד. לפני כשנה, בונוצ'י ואישתו גילו כי בנם, מתאו בן השלוש, חלה במחלת ילדים נדירה ומסכנת חיים, שדרשה מספר ניתוחים.

כריסטיאנו רונאלדו

בחמישה בפברואר בשנת 1985 בפורטוגל, נולד ילד בשם כריסטיאנו רונאלדו, שהפך להיות אחד משחקני הכדורגל הטובים בעולם. רבים לא יודעים כי אביו של כריסטיאנו, דיניס חוסה, קרא לילדו כריסטיאנו רונאלדו, מכיוון שהוא העריץ את נשיא ארצות הברית דאז, רונאלד רייגן.

© צילום מסך מהאינסטגרם

ג'יימי וארדי

שחקן קבוצת לסטר האנגלית ונבחרת אנגליה, ג'יימי וארדי, עבד עד לפני כמה שנים במפעלים ובכלל לא שיחק כדורגל מקצועי. הוא אט אט עלה בסולם הדרגות של הליגות באנגליה, עד שהגיע לצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה בטיבה באנגליה) ועלה עם לסטר לליגה הבכירה.

ג'וניור מלאנדה

בשנת 2015, בגיל 20 בלבד, תוך כדי שהוא משחק בקבוצת וולפסבורג הגרמנית, ג'וניור מלאנדה נחשב לאחד מהתקוות של הכדורגל הבלגי. אבל אז בערב חורפי אחד, מכוניתו התהפכה בשל פגיעה בבול עץ והוא הלך לעולמו במקום, בגיל צעיר.

לאו מסי

בתחילת שנות ה- 2000, כשלאו מסי היה בתחילת שנות העשרה לחייו, הוא חתם על חוזה עם הקבוצה בברצלונה. אך לא מדובר בחתימה עם דף ועט כפי שכיום חותמים על חוזים, אלא בחתימה על מפית, אשר עליה חתם המזכיר הטכני של ברצלונה באותה התקופה, צ'רלי רשאק.

© צילום מסך מהאינססטגרם

עבדלוק נורי

כמו מלאנדה, גם נורי נחשב לתקווה גדולה במולדתו, הולנד. במהלך משחק ידידות של קבוצתו אייאקס אמסטרדם מול ורדר ברמן הגרנית בתחילת השנה, הוא התמוטט ופונה לבית החולים. בבית החולים, קבעו הרופאים כי הוא סובל מנזק מוחי חמור, אשר אף ימשיך ללוות אותו לשארית חייו.



תגובות