מתעצלים להתאמן? כך תשפרו את הכושר שלכם. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

מתעצלים להתאמן? כך תשפרו את הכושר שלכם

אם גם לכם משעמם בחופשה ואתם רוצים להפוך את האימונים שלכם לקצת יותר מאתגרים ויעילים, יש לנו פתרון עבורכם. לפניכם מספר תרגילים, שיעזרו לכם להיכנס לכושר באמצעות משקולות לקרסוליים. אנחנו מזהירים - זה לא קל, אך בהחלט מספק

על מנת שתוכלו לגוון את האימונים השגרתיים שלכם, אתם לא צריכים להוציא הרבה כסף על משקולות לידיים, או להירשם לחדר הכושר. משקולות הקרסוליים הן פתרון מצוין לקצת יותר עניין באימונים שלכם ולעבודה יעילה יותר. לבשו בגדי ספורט, קחו בקבוק מים והכי חשוב - אל תשכחו את המשקולות, וצאו להתאמן!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 לאנץ' לצד

קחו צעד גדול הצידה עם רגליכם הימינית. כופפו את הרגל השמאלית כדי ליצור זווית של 90 מעלות. שמרו על רגל ימין ישרה ולאחר מכן חזרו למצב ההתחלתי. חזרו על כך עם הרגל השנייה.

לאנץ' בולגרי

שימו את רגליכם הימנית על כיסא. כופפו את הברך השמאלית כדי ליצור זווית של 90 מעלות. הקפידו על כך שהברך לא תעבור את הבהונות שלכם. חזור על כך עם הרגל השנייה.

"כיבוי אש"

הניחו את הידיים ואת הברכיים על הרצפה. התחילו את התרגיל על ידי העלאת רגל שמאל באוויר. הוציאו אותה החוצה אל הצד בזווית של 90 מעלות וחזורו על כך עם רגל ימין.

לאנץ' קדמי

צעד קדימה עם הרגל השמאלית שלך למצב של תנופה לפני ריצה. הברכיים צריכות ליצור זווית של 90 מעלות. הקפידו על כך שהברך השמאלית לא תעבור את הבהונות ושהברך הימינית לא תגע בקרקע. חזרו על כך עם הרגל השניה.

ציפור - כלב

שימו את הידיים ואת הברכיים שלכם על הרצפה. התחלו את התרגיל על ידי הרמת יד ימין ורגל שמאל, יד נגדית לרגל, עד שאתם מרגישים מתחיה באזור הישבן והירך. חזורו על כך עם הרגל השנייה.

העלאת רגליים

שכבו על צדכם הימני ותתחילו להעלות את רגליכם השמאלית גבוה ככל האפשר. לאחר מכן, תתהפכו לצדכם השמאלי וחזרו על כך עם הרגל השנייה.

בעיטות חמור

הניחו את הידיים והברכיים על הרצפה. תתחילו להעלות את רגליכם השמאלית ולאחר מכן תורידו אותה בחזרה, בשביל ליצור מתיחה באזור הישבן. תוכלו לעשות זאת בשני אופנים: עם רגל ישרה או עם ברך כפופה. לאחר מכן חזרו על כך עם הרגל השנייה.

 

תגובות