להתאמן על הבוקר: כך תפתחו את היום באנרגיות חיוביות. צילום: Fotolia

להתאמן על הבוקר: כך תפתחו את היום באנרגיות חיוביות

מבטיחים לעצמכם בכל פעם מחדש שהפעם תתאמנו, אך עסוקים בלחפש תירוצים? תחילת היום הוא זמן מצוין בשביל לזרוק את התירוצים ולהתחיל בתרגילים. קבלו את תרגילי הבוקר, שיעזרו לכם לפתוח את הבוקר עם אנרגיות. כל מה שנשאר לכם הוא לכוון שעון מעורר ולהתחיל להתאמן!

לכולנו חשוב להיכנס לכושר, אך משום מה אף פעם לא מוצאים את הזמן המתאים באמת. לכן, הוא הבוקר הוא לחלוטין זמן מצוין לאימון קליל. נכון, אין ספק שקשה לקום מהמיטה בבוקר, אבל אם נכוון את השעון עשר דקות לפני הזמן הרגיל שבו אנו קמים ונעשה אימון קצר, ניתן לגוף שלנו פצצת אנרגיה שתשאיר אותנו ערניים וחיוביים לאורך כל היום. אז קדימה.. לעבודה!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לשאוף ולנשוף

איך? ראשית, נתחיל עם נשימות (זהירות שלא תרדמו שוב...) נעמוד בכפיפה קלה לפנים, נכופף קלות את הברכיים, ונתחיל לנשום עמוק - לשאוף ולנשוף. בנשיפה נאסוף את הבטן פנימה, נרים כתפיים, ובשאיפה נשחרר את כל הגוף.

חזרות: חזרו על התרגיל במשך חמש פעמים.

 למתוח את הגוף ולעורר את השרירים

איך? נמשיך במתיחות קלות, שיאריכו לנו את כל שרירי הגוף. נשב על הרצפה עם רגליים שלוחות קדימה, גב זקוף ובטן אסופה. נרים את הידיים מעלה ונשלח אותן לכיוון כפות הרגליים, נמתח את הגב וכשנגיע לנקודת מקסימום המתיחה - נמתין בה כחמש שניות. לאט-לאט נתחיל לחזור חזרה, נקמר את הגב ונרים את הכתפיים.

חזרות: חזרו על התרגיל במשך שלוש פעמים.

אופציה נוספת: המטרה בתרגיל היא לאו דווקא להגיע לכפות הרגליים, אלא למתוח את גופנו ולעורר את השרירים. ניתן גם לעשות תרגיל זה עם ברכיים כפופות. מומלץ לחזור על כך חמש פעמים.

© צילום מסך מיוטיוב

 קפוץ, קפוץ, קפוץ!

בתרגיל השלישי נעלה הילוך והוא יעסוק באירובי. קפצו קפיצות קלות, תוך כדי הנפת הידיים מעלה ומטה. בכל קפיצה אספו את הבטן, נשמו עמוק, והרימו את הידיים עד גובה הכתפיים וחזרה למותניים. תרגיל זה יעורר את זרימת הדם ויעורר אתכם ברגע.

חזרות: מומלץ לקפוץ עד 30 פעמים.

יורדים לפלאנק

את התרגיל האחרון רובנו מכירים - תרגיל הפלאנק האחראי על שרירי הליבה של הגוף ובעיקר של הבטן. נשכב בצורת "שולחן" על הרצפה, נאסוף את הבטן פנימה ונשאר כך לפחות 30 שניות.

חזרות: מומלץ לבצע שתיים או שלוש חזרות.

 

 



תגובות