מהמעופף ועד החרשן: התלמידים שנמצא בתקופת הבחינות. צילום: Fotolia

מהמעופף ועד החרשן: התלמידים שנמצא בתקופת הבחינות

הפתעה, לחץ וציון גבוה נשמעים לכם מוכרים מתמיד? סימן שגם אתם עוברים עכשיו את התקופה הכי מלחיצה בשנה - תקופת הבחינות. ברוח הבגרויות, החלטנו לתת לכם הזדמנות להזדהות איתנו ולהיזכר בסוגי התלמידים שכולנו מכירים. פתחו ספרים ומתחילים!

שאלות כמו "מה, המבחן מחר?", "מזל שיש לי סיכומים" או, "אוף, למה רק 98?" נשמעות לכם מוכרות? יש לנו חדשות בשבילכם - גם אתם, כמו כולנו, נמצאים כעת בתקופת הבחינות. אז לכבוד התקופה שכולנו כל כך אוהבים, (או שלא), החלטנו לאסוף עבורכם את כל סוגי התלמידים בתקופת הבחינות. ממליצים לסכם לכם הערות, זה עלול להופיע לכם בבוחן הבא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המעופפים

לכולנו יש את החברים האלו, שיום לפני מבחן גדול מגלים במקרה על המבחן המתוכנן ואין להם מושג מה החומר, או מה דרוש מהם. אם גם אתם מסוג האנשים שנזכרים יום לפני, מציעים לכם לסכם כמה שיותר בכיתה, כדי שגם יום לפני תהיו עם חומר מסודר וללא דאגות מיותרות.

אז המבחן מחר? © giphy

החולים במחלת המבחנים

בכל כיתה נוכל למצוא את התלמידים שבאופן קבוע "חולים" ביום של מבחן גדול, או הגשת עבודה חשובה. כמה מפתיע, ל"מחלה" הזו טרם נמצאה תרופה ונראה כי לפעמים היא אף יכולה להדביק חלק ניכר מהכיתה. עצה שלנו - אל תדבקו, זה בסופו של דבר יהיה לטובתכם.

רק בריאות
רק בריאות © giphy

החרשנים

אלו לגמרי החברים שהיינו רוצים ללמוד איתם למבחן. הרי מבחינתם כל בחינה היא משימה ואתגר חדש, שהם לוקחים ברצינות רבה. הם מסודרים מפה ועד הודעה חדשה, ואף פעם המבחן לא יתקוף אותם לא מוכנים. למה אנחנו לא כאלו?

חרישות או לא להיות
חרישות או לא להיות © giphy

הפרפקציוניסטים

אם המשפטים "אוף, על מה ירדו לי שתי נקודות שלמות?", או "למה רק 97?" הם חלק מהלקסיקון שלכם, אתם ללא ספק מהפרפקציוניסטים, אלו שלאחר חרישות רבות יסתפקו רק בציון תלת ספרתי. אם אתם כאלו, חשוב שתזכרו שזה בסדר לתת לעצמכם טפיחה על השכם מדי פעם. מבטיחים לכם שגם אם תקבלו "רק" 95, עדיין נאהב אתכם כמו שאתם.

מותר לכם לחייך
מותר לכם לחייך © giphy

המזליסטים

לכולנו יש את החבר הזה, שלא לומד לקראת המבחן ומצליח בפוקס, או בעזרת כוח על טבעי כזה להוציא ציון מעולה. אם אתם מסוג האנשים האלה - אנחנו באמת לא יודעים איך אתם מצליחים כל כך בקלות, ואם זה יותר מזל משכל. מה שבטוח הוא שאנחנו כל כך מקנאים בכם!

הלוואי עלינו!
הלוואי עלינו! © giphy
 
תגובות