השפיעו לטובה: הספורטאים שהכי השפיעו על הספורט הישראלי. צילום: פאקו לוזאנו

השפיעו לטובה: הספורטאים שהכי השפיעו על הספורט הישראלי

במהלך השנים, תחום הספורט בישראל עבר עליות ומורדות. לאחר שמדינה קמה, החלו להשקיע הרבה יותר גם בתחום הזה ותוך ההשקעה, קמו גם לא מעט ספורטאים שבדרכם השפיעו על תחום הספורט הישראלי

תחום הספורט, הוא תחום שיוצר עניין בקרב לא מעט אנשים. בנוסף, כדי שהתחום ייצור עניין משתתפים בו גם לא מעט ספורטאים. במשך השנים, ישראל התפתחה המון בתחום, בזכות ההשקעה הרבה שלה וגם, בזכות הספורטאים הרבים שהתפתחו פה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יעל ארד

כמעט ואין אזרח ישראלי, שלא שמע את השם "יעל ארד". אז כן, למי שבגלל סיבה לא מובנת לא יצא להכיר את השם שלה, כדאי שתדעו - ארד היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית. בתחומה, ארד התעסקה בתחום הג'ודו כבר מגיל שמונה, החלה להתאמן ובסופו של דבר הפכה למקצועית בקבוצת "מכבי תל אביב".

© צילום מסך מאינסטגרם

יוסי בניון

זה לא סוד שבניון נחשב בין משפיעני הכדורגל בתרבות הישראלית, כבר מגילאי העשרה שלו פרץ לתחום ועבד וקשה כדי להצליח. בתקשורת כינו אותו "היהלום" ו"הילד". במהלך התקופה ששיחק בישראל, היה קפטן נבחרת ישראל. לאחר מכן, בניון שיחק בחו"ל והשנה - פרש באופן סופי

ירדן ג'רבי

ג'רבי היא ג'ודוקא ישראלית, שהעניקה הרבה מדליות לישראל. בשנת 2013, הגיעה למקום הראשון בדירוג העולמי ושמרה על התואר זמן רב. נוסף, בשנת 2016 השתתפה  באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו והעניקה לישראל מדליית ארד.

© פאקו לוזאנו

חגאי ברוך

אמנם השם שלו פחות מוכר, אבל העשיה שלו רבה. חגאי היה שחקן פאראלמפי בעל 8 מדליות זהב. הוא עסק בתחומים מגוונים ביניהם: טניס שולחן, כדורסל ושחייה. עיקר תרומתו של ברוך היא העובדה שקידם רבות את הספורט הפאראלמפי בארץ.

 

תגובות