LAKETLV: ספורט מים מושלם וחוויתי לא רק לספורטאים. צילום: אביב קוך

LAKETLV: ספורט מים מושלם וחוויתי לא רק לספורטאים

חג שבועות קרב ואיתו גם הרצון לבלות כמה שיותר במים, ולכן - שלחנו את כתבי פרוגי להתנסות בחווית סקי המים. ביקורת

"חג המים" מתקרב וזה בהחלט עשה לנו חשק לקצת ספורט ימי ורטוב במיוחד. שלחנו את כתבי פרוגי אל "LAKETLV" בפארק מנחם בגין (פארק דרום) וחזרנו עם חוויה מנצחת ובעיקר עם שרירים תפוסים מהנאה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מדובר באתר היחיד בארץ ובין האתרים המובילים בעולם לפעילות וויקבורד וסקי מים. האתר כולל מתקן מקצועי שמבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם והוא משמש כמקום אימונים למקצוענים אלופי הארץ והעולם. הוא מציע שלל פעילויות ספורטיביות נוספות כמו: בננה משוגעת, מתקני כושר, אזורי מדשאות מסלולי אופניים ועוד. 

כתבנו מספרים שהחוויה הכוללת המוצעת במקום בהחלט מהנה ומרשימה. החל מהצוות הנחמד ומסביר הפנים שדואג לוודא שהכל מובן ומלווה אתכם בזמן הפעילות, שמלמד אתכם ומדריך איך להשתפר בכל מקצה ובכל סיבוב - כדי שנגיע כמה שיותר רחוק, האווירה הקלילה והנעימה ועד גלישת הסקי עצמה שמרעננת ומהווה כבילוי פאן במיוחד. אם יש לכם חשש - לא מדובר בחוויה המיועדת רק לחובבי ספורט או לכאלו שאוהבים לזוז (אם כי זה בונוס), כאן בהחלט כל אחד יכול להנות ולגלוש. העצלנים מבינינו ירצו לחזור שוב, הספורטאים יקחו זאת עד הקצה וכמובן יש את אלו שזה יפתח עבורם את התיאבון והם לגמרי ישקלו ברצינות להפוך את גלישת סקי המים למקצוע או לפחות לתחביב קבוע ובצדק.

© ליאן הרשקוביץ

החסרון היחיד שמצאנו הוא שצריך לבוא מוכנים לחוויה. יום לאחר הפעילות חזרנו עם שרירים תפוסים, לכן מומלץ לעשות קצת חימום לפני, גם אם אתם לא נמנים בין אלו שעושים ספורט. אך כמובן שה"חסרון" הקטן הזה לא מהווה אף טריגר שימנע מאיתנו לחזור בשנית, כי בהחלט נשארנו עם טעם של עוד.

האתר פתוח לגולשים פרטיים, ומתאים גם כמקום בילוי למשפחות, קבוצות חברים/ות, ימי גיבוש, בר מצוות, בת מצוות, ימי הולדת ועוד.

© ליאן הרשקוביץ
תגובות