הכירו את המשתתפת הכי צעירה במירוץ הלילה של תל אביב. צילום פרטי

הכירו את המשתתפת הכי צעירה במירוץ הלילה של תל אביב

בעוד פחות משבועיים יתקיים מירוץ הלילה השנתי של תל אביב, ולפני שזה קורה, מאיה הראל בת ה-13, שתחגוג במירוץ 14, בטור ספורטיבי במיוחד על ההכנות

קוראים לי מאיה הראל, בת 13, מתל אביב ואני לומדת בכיתה ט'. ב-10 בנובמבר ארוץ במרוץ הלילה של תל אביב (10 קילומטרים) ואהיה הרצה הצעירה ביותר. ברוב המרוצים יש מגבלת גיל, אז חיפשתי מרוץ שאוכל להשתתף בו. גיליתי שבמרוץ הלילה של נביעות בתל אביב הגיל המינימלי הוא 14 והוא מתקיים בדיוק ביום ההולדת ה-14 שלי, כך שאוכל להשתתף וגם אהיה הרצה הכי צעירה במרוץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אני מתאמנת בריצה כבר כמה חודשים ומנסה לשלב את האימונים עם דברים אחרים שאני אוהבת לעשות כמו לצייר, לנגן בגיטרה ולשחק כדורגל.

אני חושבת שהמרוץ הוא דרך כיפית לחגוג את יום ההולדת שלי. אני רצה בשביל הכיף, ובגלל זה לא משנה לי שאחרים יהיו יותר גדולים או טובים ממני. כדי להתכונן לריצה כזאת צריך תוכנית אימונים מסודרת. התוכנית שלי כוללת שלוש ריצות בשבוע, שתי ריצות קצרות (20 דקות) וריצה ארוכה שאני מעלה את המרחק שלה כל שבוע ב-10%.

התחלתי להתאמן בריצה בסוף אוגוסט, המרחק הכי ארוך שרצתי אז היה שלושה וחצי קילומטרים, היום אני יכולה לרוץ שמונה! תכננתי את הריצות ככה שעד המרוץ אני אוכל לרוץ 10.

אני צריכה לתכנן את האימונים כך שישתלבו עם אימוני הכדורגל שלי, אני משחקת בהפועל תל אביב בליגת הנערות. זאת העונה הראשונה שלנו בליגה ואני מקווה שנצליח. עם זאת, אין לי ממש חששות, אני רק רוצה להצליח לסיים את המסלול.

© צילום פרטי

אני לא מדברת על זה הרבה עם החברים, הם מפרגנים ומקווים שאני אצליח, אבל אני למשל מתכננת גם לרוץ עם חברה ב"רצים בצבע", שבוע אחרי מרוץ הלילה.

בקיצור, אני מוכנה למירוץ! תמיד הסתכלתי מהצד על הרצים והייתי הולכת עם הכיתה שלי לעודד, אני רוצה לרוץ בעצמי הפעם.

© רונן טופלברג

מרוץ הלילה נביעות תל אביב 2021 יתקיים ב-10 בנובמבר. ההרשמה למרוץ עומדת להסתיים ונסגרה. מארגני המרוץ בוחנים אפשרויות להרחיב את ההרשמה בהתאם לתקנות הקורונה

תגובות