הנהלת בורוסיה דורטמונד נפגשה עם האוהדים בישראל. רתם מטרסו, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

הנהלת בורוסיה דורטמונד נפגשה עם האוהדים בישראל

בני נוער רבים, אוהדים מושבעים של מועדון הפאר הגרמני דורטמונד, נפגשו אתמול (ג') עם הנהלת הקבוצה שהגיעה לארץ לביקור ידידות בן כמה ימים. מועדון האוהדים הישראלי של הקבוצה, אירח את מנכ"ל הקבוצה, האקי ואקצה, חברי הנהלה נוספים וכן שחקן עבר בקבוצה, קרל היינץ רידלה. מארגני המפגש בישראל: "אנו מודים להנהלת הקבוצה על מפגש חסר תקדים ומרגש". במהלך הערב המיוחד התקיים פאנל ייחודי במסגרתו התקיים שיח פתוח בין האוהדים להנהלה ודובר על הקשר העמוק בין הקבוצה לבין העם בישראל והעם היהודי

בתחילת השבוע נחתה בישראל משלחת ההנהלה הבכירה של קבוצת הכדורגל הגרמנית בורוסיה דורטמונד. מטרת הביקור הייתה הצגת תכנית ההנהלה למיגור האנטישמיות, חיזוק הקשרים החברתיים והעסקיים עם שותפיה הישראלים ועם מועדון האוהדים הרשמי בישראל. עוד לפני המפגש עם מועדון האוהדים, ערכה המשלחת ערב גאלה בתל אביב בו קיבלה הנהלת הקבוצה תעודת הוקרה על פעילותה למיגור האנטישמיות, ובנוסף קיימה המשלחת ביקור רשמי ביד ושם בירושלים במסגרתו מנכ"ל הקבוצה חתם בספר המבקרים של יד ושם והשתתף בטקס זיכרון באוהל יזכור.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כאמור, אמש (ג') נפגשה המשלחת עם מועדון האוהדים הרשמי בבר הפלורנטינה בתל אביב, בהשתתפות בני נוער רבים. לאחר קבלת הפנים שבה האוהדים השרופים נפגשו עם ההנהלה, קיימו שיחות היכרות, הצטלמו וקיבלו מארזים ייחודים עם צעיפים רשמיים של הקבוצה. בערב זה התקיים פאנל בו ענו על שאלות האוהדים מנכ"ל הקבוצה האנס יואכים ואצקה, אגדת המועדון שחקן העבר, קרל היינץ רידלה והמאמן בעבר אדין טרזיק. בנוסף, הציגה ההנהלה את התכנית למיגור האנטישמיות אותה היא מקדמת תחת הכותרת "מאוחדים בזיכרון. מאוחדים נגד האנטישמיות".

© רתם מטרסו, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

מנכ"ל הקבוצה האנס יואכים ואצקה, מהדמויות הבכירות והדומיננטיות בכדורגל הגרמני ויו"ר מועצת המנהלים של ה-DFL (ליגת הכדורגל הגרמנית) ציין: "בימים אלו יש לנו את הקבוצה החזקה ביותר אי פעם ואנו מודים לכם על תמיכתכם. תודה גדולה שהגעתם למפגש המיוחד, אנו נרגשים להגיע לישראל ולפגוש את האוהדים שלנו בכל ביקור".

רותם מטרסו, מהגרעין המארגן של מועדון האוהדים ציין: "מפגש מסוג זה אינו מובן מאילו, מדובר במפגש חסר תקדים, שמועדון בסדר גודל כזה מפגיש את השדרה הניהולית הבכירה שלו עם אוהדים בישראל ועונה בכנות על שאלותיהם. אנו מודים להנהלת הקבוצה על המפגש".

© רתם מטרסו, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

בעמוד הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "הבורוסנים הישראלים זכו היום לכבוד גדול במיוחד, כשהנהלת בורוסיה דורטמונד, בראשות אקי ואצקה וקרסטן קראמר, יחד עם אגדות העבר קאלה רידלה (כוכב הזכייה בצ'מפיונס ב-1997) ואדין טרזיץ (מאמן העבר הזמני והעתיד הקבוע שלנו) הגיעו למפגש אינטימי איתנו במסעדת 'פלורנטינה' בתל אביב. מעבר לשיחות ארוכות, לא מעט תמונות משותפות והרבה אוכל טוב, ענו השלושה באריכות לשאלות הקהל בנושאים הספורטיביים והקהילתיים כאחד, הבטיחו להמשיך להיאבק באנטישמיות ולשמור על קשר עם ישראל ועם יד ושם, והעניקו לכולנו מזכרות מרגשות מהמפגש. אנו גאים בקשר עם המועדון וביחס הייחודי שאנחנו כמועדון אוהדים זוכים לו. גם אחרי האכזבה מדחיית המשחק בארץ, אנחנו גאים היום במיוחד להיות בורוסנים".

תגובות