WHAT: נער בריטי בן 14 מכר תמונות ערום של האקסית . צילום: טמבלר

WHAT: נער בריטי בן 14 מכר תמונות ערום של האקסית

תמונות עירום של נערה בבריטניה הופצו על ידי האקס שלה, חלקן בתמורה ל-10 לירות שטרלינג לתמונה. סך הכל החזיק החבר ב-170 תמונות עירום של הנערה

סיוט שמתגשם: נערה בת 15 מבריטניה, גילתה שתמונות עירום שלה נמכרות ברשת על ידי לא אחר מהאקס שלה. המחיר אותו דרש החבר לשעבר, נער בן 14, הוא 10 לירות שטרלינג לתמונה. החבר הפיץ את התמונות לאנשים אחרים ברחבי הרשת, ובעיקר ברשת החברתית פייסבוק. לנער היו בסך הכל 170 תמונות עירום של חברתו לשעבר. 

עוד במדור החדשות בפרוגי:

© נועה ריינה

לאחר הפרידה שלהם, הנערה סיפרה למשטרה שהיא ראתה הודעת פייסבוק בין שני הנאשמים במקרה, שמכרו אחד לשני את תמונות העירום. בתגובה לתלונה של הנערה, המשטרה לקחה את המחשב הנייד, והסלולרי של הנאשמים. הנאשם השני, נער בן 15, שקנה את התמונות מבן ה-14, טען שהתמונה הראשונה נשלחה אליו בטעות, וכשביקש עוד, הנער אמר לו שהוא יקבל אותם תמורת 10 לירות שטרלינג. 

© נועה ריינה

המקרה עורר סערה בקרב קבוצות הפועלות לבטחון של ילדים ובני נוער ברשת. הקבוצות קראו להגביר את שיעורי החינוך המיני בגילאי 14-15, בתשובה שזה "הפתרון" כדי שמקרה כזה לא יקרה שוב. אם אתם תוהים איך הגיעו תמונות אלה אל הנער, בית המשפט לנוער בפלימות' בדבון, מספר שהנערה שלחה אותם לנער בזמן מערכת היחסים שלהם. 

© ג'סיקה ליפקין
תגובות