קשרו מעילים על עמודים - כדי לעזור להומלסים בחורף. צילום: Tara Smith-Atkins

קשרו מעילים על עמודים - כדי לעזור להומלסים בחורף

אמנם בישראל רק התחיל, אבל מזג האוויר בקנדה זה סיפור אחר לגמרי. לכן טרה סמית-אטקינס, בתה בת השמונה וחבריה החליטו לאסוף מעילים ולקשור אותם על עמודי רחוב בשביל שלהומלסים יהיה קצת יותר חם בחורף הזה

אמנם החורף בשבילנו רק התחיל, וגם אז אנחנו זוכים ללא מעט ימים שמשיים, אבל חבורת ילדים ואישה אחת כבר הספיקו לרגש אותנו ולחמם לנו את הלב. טרה סמית-אטקינס, יחד עם ילדתה בת השמונה ושבעת חבריה אספו מעילי חורף וקשרו אותם לעמודי רחוב בעיר הליפקס שבקנדה בשביל לעזור להומלסים לעבור בשלום את החורף.

בארץ דואגים גם לכלבים
מחמם את הלב ואת בעלי החיים: פרויקט שמיכה לשמחה
שיר אזרף
את פרויקט "שמיכה לשמחה" שאוסף שמיכות עבור בעלי החיים הנמצאים בכלביות וסובלים מהקור, הקימו האחים אורי ויהונתן, רק בני 11 וחצי: "זו תחושה מרגשת ומדהימה לדעת שעזרת למישהו, לא משנה אם זה בן אדם או בעל חיים"

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

האנשים שעברו ברחובות נתקלו במחזה המוזר הזה: בתה של טרה סמית–אטקינס וחבריה תלו מעילי חורף על עמודי רחוב בשביל ההומלסים. המחווה הנהדרת הייתה דרך נפלאה לדעתם לבלות את יום הולדת שמונה: "הם בהחלט למדו מה החשיבות של זה", אמרה טרה סמית–אטקינס. "כשחזרנו לרכב אחרי שעה ברחוב, הם קפאו מקור ובכו והתלוננו בגלל שהיה להם קר, אז הם התקרבלו וחיממו אחד את השני". המשפחה בילתה עוד כמה שבועות באיסוף המעילים מהקהילה שלהם.

(מקור)

תגובות