הבנה קצת אחרת: ערכת הצבעים שתלמד אתכם כימיה. צילום: אדם ליבל

הבנה קצת אחרת: ערכת הצבעים שתלמד אתכם כימיה

משתעממים בשיעורים ומוצאים נחמה בלצייר? כנראה שערכת הצבעים הייחודית הזאת, שמשלבת בין הפשטות שבצבעי הפנדה הפשוטים לבין מקצוע הכימיה ברמה גבוהה, היא הפתרון המושלם בשבילכם

רבים מבני הנוער מוצאים את עצמם משתעממים מדי פעם בלימודים. כל מי שאי פעם השתעמם בשיעור מסוים במיוחד אם מדובר במקצוע מדעי כלשהו, יודע שהפתרון הטוב ביותר בו אפשר למצוא נחמה, חוץ מלישון, הוא לצייר.  מראה תמים של תלמיד הכותב ומרוכז במהלך השיעור, יכול להיות שונה לגמרי כשמגלים כי הוא מצייר, ונמצא בעולם שכלל לא קשור לתוכן הנלמד.

עוד מחדשות הצעירים והנוער בערוץ החדשות של פרוגי

© אדם ליבל

ברחבי הרשת מוצעת למכירה ערכת צבעים מיוחדת, שמצליחה להוסיף ערך מוסף נהדר לציור בזמן השיעור בפרט,  ובכל הקשור בצביעה בכלל. מדובר בערכה של מדבקות שמודבקות על לצבעי הפנדה האהובים והמוכרים, רק שעל כל מדבקה יש יסוד מסוים מהטבלה המחזורית, שהיא הטבלה שמציגה את כל היסודות הכימיים שקיימים בטבע. כמובן שכל מדבקה הינה בצבע שונה שמתאים לצבע פנדה אחר.

הצבע שנבחר לכל יסוד כימי הוא על פי ״מבחן הלהבה״ שנעשה לכל יסוד, ניסוי שבו מבעירים את החומר הכימי, והאש יוצאת בצבע מסוים וייחודי ליסוד. יסוד הביריום בוער בצבע ירוק, ויסוד הליתיום בוער בצבע אדום, וכן הלאה.מה שאומר שכל מדבקה של יסוד הותאמה לצבע שהוא מייצר כשהוא בוער. כךבעצם נוצרה ערכה חינוכית שמצליחה מלמדת את היסודות הכימיים השונים, ואת הצבע המאפיין אותם.

© צילום מסך Instagram

(מקור)

תגובות