הזוי: מורה נשוי נמצא מתחבא בארון בבית תלמידה בת 16. צילום: Shutterstock

הזוי: מורה נשוי נמצא מתחבא בארון בבית תלמידה בת 16

מורה למוזיקה, נשוי בשנות השלושים לחייו, נעצר לאחר שנמצא מתחבא בבית אחת תלמידת תיכון, בת 16 בלבד, בלואיזיאנה שבארצות הברית. בחקירתו הודה כי הוא שולח לאותה צעירה מסרונים בעלי אופי מיני מזה כשנה

בזמן שהרשת אפופה בסיפורים על מורים המרחיקים לכת, ונוטים לצרוח או להכשיל ללא סיבה, נדמה כי הפעם נחצה קו אדום: מורה למוזיקה מלואיזיאנה שבארצות הברית, נעצר השבוע לאחר שנתפס מתחבא בביתה תלמידת תיכון, בת 16 בלבד. החשוד נתפס על ידי אם הצעירה, בשעה שהתחבא בארון, אך הספיק להימלט טרם הגעת השוטרים למקום. 

עוד מחדשות הצעירים והנוער בערוץ המגזין של פרוגי:

© Shutterstock

העצור, נשוי בשנות השלושים לחייו, נתפס והובא למעצר בחשד להתנהגות לא הולמת כלפי קטין, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה. המורה לא דיווח על המעצר להנהלת בית הספר בו הוא מלמד , אך כשנבצר מלהגיע לעבודה בעקבות לכידתו, הדבר נודע על כך לצוות. האיש הורשע לפני כשנתיים בתקרית נוספת עם תלמיד תיכון, כשזרק כיסא על צעיר, אך בסופו של דבר לא נאסר או נקנס על כך.

בחקירתו הודה החשוד כי במהלך השנה האחרונה שלח אין ספור הודעות בעלות תוכן שהוגדר ״לא ראוי לילדים״ לתלמידה. המורה שוחרר בערבות של 50 אלף דולרים, ומסתמן שאישומים נוספים עלולים להתווסף לתיק. התלמידה בת ה-16, איננה לומדת בבית הספר בו המורה מלמד, אלא בתיכון מקומי אחר. מאז האירוע החריג האיש עזב את עבודתו במסגרת כותלי קריית החינוך האמריקנית.  

© Shutterstock 

(מקור)

תגובות