המנהל, השמלה מאושרת? התיכון שמפקח על הלבוש לנשף. צילום: ABC News

המנהל, השמלה מאושרת? התיכון שמפקח על הלבוש לנשף

אין נערה שלא ממתינה בקוצר רוח לרגע שבו היא תלבש את שמלת הנשף שלה ותרגיש נסיכה ליום אחד. אך לצערנו, לפעמים חלומות לא מתגשמים. לפחות בתיכון בארצות הברית, שדורש מהנערות לשלוח תמונה של השמלות שלהן לפני האירוע מחשש שהן לא מספיק צנועות

חשבתם שזה מובן מאליו שתגיעו לבושים לנשף כפי שתמיד חלמתם? אז זהו שלא בהכרח. באחד התיכונים בויסקונסין שבארצות הברית ישנה דרישה ברורה מן התלמידות - לשלוח למנהלים תמונות של השמלות לפני שהן רוכשות כרטיסים לנשף הנחשק. תוהים למה? אם תשאלו את בית הספר, סביר להניח שהוא יגיד לכם שעל השמלה להיות מספיק הולמת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על פי קוד הלבוש של בית הספר, חל איסור ללבוש שמלת ספגטי, מחשוף, או חצאית שאינה עוברת את אמצע הירך. כדי שהנערות יקבלו אישור על כך שהשמלה שהן בחרו אכן עומדת בדרישות שנקבעו עליהן לצלם את השמלה. אולם, אין הם מסתפקים בתמונה רגילה של חזית השמלה, אלא הן נדרשות לצלם אותה הן מלפנים והן מאחור כדי לדרוך באירוע.

המדיניות הזאת אומנם אינה חדשה וקיימת כבר מאז ינואר 2015, אך היא הכתה לאחרונה גלים ברשתות החברתיות עם החזרה של התיכון בויסקונסין על הדרישה המחמירה מהתלמידות. מה באשר לבנים? הם יכולים לקנות כרטיסים באופן מיידי ואין הם זקוקים לכל אישור מצד המנהל שלהם או המורה.

© fotolia

תאמינו או לא, אבל ישנן תלמידות שבחרו לוותר על האירוע הנכסף מהחשש שלא יקבלו אישור על שמלת החלומות שלהן. "אני חושבת שהעובדה שאנחנו צריכות לשלוח תמונה של עצמנו לובשות את השמלה מלפנים ומאחור קצת מפחידה אותי. הייתי מעדיפה להסתובב ליד הדלת מאשר לשלוח תמונה של עצמי לבושה בשמלה", אמרה ניקול סטראק (17) ל-ABC News.

חברותיה של סטראק לספסל הלימודים, שבוחרות לקחת חלק באירוע, מעידות אף הן כי מדובר במדיניות בעייתית. "כמעט לכל שמלה יש גב פתוח, שאסור בבית הספר שלי", אמרה מיקילה ג'נינס, שבחרה בשמלת קוקטייל לבנה בעלת צוואר גבוה ושרוולים ארוכים ל- ABC News. "לקח לי הרבה זמן למצוא שמלה שידעתי שתאושר לחלוטין. בסך הכל, אני מאמינה שאנחנו כמתבגרות צריכים לבחור בעצמנו את השמלה בלי אישורים מלמעלה".

כששוב יוציאו אתכם מהכיתה כשתגיעו ללא תלבושת, או שתקטרו על כך שחם לכם ללבוש מכנסיים ארוכים בשיא החום, היזכרו בתלמידות המתוסכלות מהתיכון בויסקונסין והתנחמו בעובדה שלפחות בפרום שלכם תוכלו ללבוש את מה שיתחשק לכם, ללא כל מדיניות ומבלי לתת דין וחשבון למנהלים.

צפו בסרטון:

 

 

תגובות