אין כמו בבית: הבתים הכי משונים על פני כדור הארץ. צילום מסך מיוטיוב

אין כמו בבית: הבתים הכי משונים על פני כדור הארץ

אנחנו עוברים בכל יום ליד בתים ובניינים שלמען האמת, נראים בערך אותו הדבר. כמה מכם זכו לראות בתים שונים ומשונים ביום יום שלכם? אנחנו מאמינים כי מעטים. האם לחלקכם ייצא לגור בבתים כאלה מיוחדים? אין לדעת

הבית שלנו משקף בדרך כלל את אופינו על פי הדרך שבה אנחנו בוחרים לעצב אותו, תוך שאנו עושים הכל כדי שתשרור בו תחושה נעימה ונוחה. אך גם אם אתם משקיעים רבות באבזור ובצבע, או לפחות ההורים שלכם, אם להיות כנים - רובנו חיים בבתים שבלוניים. למרות זאת, ישנם כאלה שבראש ובראשונה דאגו לצורתו החיצונית של מעונם ויצרו בית על פי הפנטזיות הפרועות ביותר שלהם.

ארמון הבועות

בעיר החוף הצרפתית, קאן, שוכן ארמון בועות מטורף שנבנה בשנת 1975, הרבה לפני שכל מעצב העלה תמונות של יצירותיו לרשת. הבית נמכר ללא אחר ממעצב העל פייר קראדן. זו בהחלט יצירת אומנות בפני עצמה!

© צילום מסך מהאינסטגרם
 

בית הרמקולים

חובבי המוזיקה ובעלי החוש המוזיקלי שביניכם ודאי ישמחו לגור בבית הרמקולים המדהים הזה, הממוקם על חופה המזרחי של הוואי. הבית מעוצב כרמקול ענק! (קריוקי, מישהו?)

וילה פונטה קנה

אומנם הוא אינו בית מגורים, אבל אם יוצא לכם להגיע לרפובליקה הדומיניקנית, אז דעו לכם שישנו בית מלון הבנוי ומעוצב בנאמנות גבוהה למקור - כבית האננס של בובספוג!

הבית העקום

בסופוט שבפולין, ישנו בית מיוחד בן שלוש קומות, הבנוי בטכניקה יחודית והוא בעצם - עקום! הבית כל כך מיוחד ונחשב למבנה המצולם ביותר בפולין. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

ממלכת הגלידה

אוהבי הגלידה ישמחו לדעת כי ישנו בית בפלורידה, שהבריכה שלו מעוצבת בצורת גביע גלידה. תודו שהייתם מתים להעלות תמונה כזו לאינסטוש.

הבית של מסי

גם לכדורגלן העל, מסי, ישנו בית הזוי, שבמבט מלמעלה רואים בעיצובו את המספר 10, שהוא כידוע המספר שכתוב על חולצתו.

© צילום מסך מיוטיוב

בית קרת 

גם כאן ישנה נקודה ישראלית מעניינת: הבית הצר ביותר בעולם נמצא בוורשה ונקרא ״בית קרת״. הוא נבנה במיוחד עבור הסופר הישראלי אתגר קרת, בהשראת סיפוריו הקצרים, שסביר להניח שלמדתם בשיעורי ספרות.

 
 
תגובות