הגיל הוא רק תרגיל: הדי ג'יי בת ה-82 שכבשה את כולם. צילום מסך מיוטיוב

הגיל הוא רק תרגיל: הדי ג'יי בת ה-82 שכבשה את כולם

ביום, היא מנהלת מסעדה סינית עם אחיה. אך בלילה, היא נפרדת מהאגרול והמצ'ופסטיקס, וממהרת למועדון בטוקיו, שבו היא מקפיצה את כל הרחבה עם הרבה אנרגיות על אף שהיא כבר בת 82. צפו בסרטון

חשבתם שאתם כבר מכירים את הדייג'יים הכי מגניבים מרחבי העולם? כנראה שטרם זכיתם לשמוע על סומיקו איוואמורו, בת ה-82 מיפן, אשר מכינה כופתאות ביום ומרקידה את כל המועדון בלילה. אין ספק כי מדובר בהישג מרשים ביותר עבור אישה בגילה, אם כי היא מתעקשת אחרת.  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשעה שתיים בלילה, כאשר מרבית הישנים כבר רדומים, איוואמורו מרכיבה את משקפי השמש שלה, מורחת שפתון בגוון אדם ומגיעה כדי לשמח את הקהל במועדון הריקודים בטוקיו. למקרה שתהיתם מה בעלת מסעדה סינית בגיל כה מופלג מחפשת במועדון, נגלה לכם כי הסופר- סבתא מציינת שהכל התחיל כאשר בנה נזקק למוזיקה עבור מסיבת יום ההולדת שלו. מאז, היא התאהבה במוזיקה, גילתה את כישוריה כתקליטנית ולא חושבת על פרישה מהעבודה.

במסעדה בבוקר - במועדון בל ילה
מכניסה אנרגיות למועדון © צילום מסך מיוטיוב

"אני משמיעה ג'אז, שנסון צרפתי וקצת מוזיקה קלאסית. אני רק רוצה להתאים את הקצב, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהקהל שלי ייהנה", היא מספרת. גם בעל המועדון, שבו עובדת איוואמורו לא יכול שלא להבחין ביכולות המיוחדות, שבהן ניחנה ואמר: "יש לה אנרגיה, היא מעבר לגיל". אז מה דעתכם לבקר במועדון של הסופר-סבתא? 

 צפו בסרטון:

תגובות