רק בגלל המקרנה: נער בן 14 נעצר בסעודיה. צילום מסך

רק בגלל המקרנה: נער בן 14 נעצר בסעודיה

המקרנה הוא אומנם להיט שכבר הספיק לחלוף מזמן, אך מי אמר שהרוקד לצליליו מבצע פשע? המשטרה בסעודיה אולי לא אמרה, אך היא בהחלט גרמה לנו להבין שמדובר במעשה חוצה גבולות מבחינתה כשהיא בחרה לעצור את הנער בן ה-14, שכל רצונו היה לרקוד. צפו בסרטון

לרקוד מקרנה באמצע הרחוב זה מעט מביך, אבל מי העלה בדעתו שהלהיט החולף עלול לגרום למשטרה לעצור אותנו? בואו נודה באמת - אף לא אחד מאיתנו. בניגוד אלינו, במדינה אחרת השוכנת במזרח התיכון, סעודיה, כבר הספיקו לחשוב על כך. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 לאחרונה, עצרו הרשויות בסעודיה נער בן 14, אשר נראה לבוש במכנסיים קצרים, חולצת פסים ואוזניות כשהוא רוקד בצומת לפני מכוניות את לא אחר מריקוד המקרנה, שכנראה אינו נחשב מספיק הולם לדעת הממלכה, שאינה מתפשרת על הכללים השמרניים. 

 הסרטון הקצר, שבו נראה הנער הסעודי רוקד, כבר הספיק להתפשט ברחבי סעודיה ולעורר את תגובות האזרחים באשר לאירוע המוזר. אז האם הסרטון עורר את זעמם של אזרחי הממלכה, או שמא הוא דווקא גרם להם להתגלגל מצחוק? תלוי את מי אתם שואלים. אנחנו רק יכולים לספר לכם שהתגובות היו חלוקות ביותר.

לנו טרם ברור מה עלה בגורלו של הנער ומה קבעו הרשויות בסעודיה לעשות בנידון. אנחנו רק יכולים לקוות שהפעם הם הצליחו לגלות מעט סלחנות ואפשרו לבן ה-14 להשתחרר, אך עם כל הצער הרב שבעניין, זה כבר לא תלוי בנו. 

צפו בסרטון:

 

 

תגובות