ארון תחזוקה? עובדת בית הספר שמפתיעה את התלמידים. צילום מסך מיוטיוב

ארון תחזוקה? עובדת בית הספר שמפתיעה את התלמידים

כולנו מכירים היטב את הארון שיש לעובדי התחזוקה בארצות הברית מהסרטים ואין ספק שהעניין כבר היה פתחת לעלילות רבות. אך קרוליין קולינס, שדואגת לניקיון של אחד התיכונים בג'ורג'יה, בחרה לעשות ממנו משהו אחר לגמרי עבור תלמידיה ההומלסים. צפו בסרטון

קרוליין קולינס היא עובדת התחזוקה של תיכון "טאקר" בג'ורג'יה, ארצות הברית. כן, היא עושה בדיוק את המשרה שאתם חושבים עליה. היא דואגת שבית הספר יהיה נקי, מסדרת אחרי תלמידים ומנקה רצפות. אולם, בעוד ששאר עמיתיה למקצוע מחזיקים בארונם בעיקר חומרי ניקוי, מאחסנת קולינס מאגר של אספקה עבור ילדים שידם אינה משגת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הכל התחיל לפני שלוש שנים, כששני תלמידים כשהגיעו מוקדם לבית הספר באותו הבוקר, ניגשו אליה ואמרו לה שהם גוועים ברעב ושאין להם לאן ללכת. כך גילתה קולינס את המספר המפתיע של התלמידים בבית הספר שישנים במכוניות או במלונות, ומתביישים לדבר. היא מצדה, לא יכלה לצפות בכך בשקט וכך נולד השינוי בארונה.

חלק מהבגדים שאספה © צילום מסך מיוטיוב

קרוליין, שבנה נהרג בפרשת פריצה לבית, החליטה להפוך את ארון הכלים שלה למעין "ארון קסמים". היא הכניסה לתוכו, לא פעם מכספה האישי, אספקה של חפצים ודברים היכולים לגרום לאותם ילדים חסרי הבית לחייך. החל מבגדים, מאכלים ארוזים, מחברות וכלה במתנות קטנות המקושטות ברוח הכריסמס. החדרון הקטן אף מלא במשפטים מעודדים.

לדבריה, כל מה שהיא רוצה הוא  לתת לתלמידים האלו את הכל, כדי שלא יצטרכו לגנוב או לקחת מאף אחד. האישה המיוחדת הזו מוכיחה לנו שכל אדם, גם מי שאולי אנחנו לא תמיד חושבים עליו - יכול להיות משמעותי עבורנו.

צפו בסרטון:

 

 

תגובות