תלמידי התיכונים: "אנחנו רוצים לשים סוף לעיצומים". צילום פרטי

תלמידי התיכונים: "אנחנו רוצים לשים סוף לעיצומים"

בזמן שתלמידי התיכונים בשאר הערים בארץ הגיעו לעוד יום לימודים שגרתי, החליטו התלמידים במספר ערים ברחבי הארץ להפסיק את השגרה. בפתח תקווה יצאו לרחבת בית הספר כאות מחאה, בנס ציונה ובעמי אסף נשארו התלמידים בבתים

בעקבות העיצומים המתמשכים שבחר ארגון המורים לנקוט בכל התיכונים ברחבי הארץ. קוצצו שעות הלימוד והבחינות אינן מתקיימות כסדרן. כתוצאה מכך, הבינו התלמידים במספר ערים שאין ביכולתם לשתוק על כך ולאפשר את הפגיעה הישירה בהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נציגויות ההורים והתלמידים בכל התיכונים בפתח תקווה בחרו להפסיק את השגרה למשך שעה, ויצאו הבוקר (ג') לרחבת בית הספר למשך כאות מחאה על הפגיעה הנגרמת להם כתוצאה מעיצומי. בשעה זו הציפו התלמידים את הרשתות החברתיות בניסיון להוביל להפסקת העיצומים. 

״אנו תומכים במאבקם המוצדק של המורים ובצעד שהחלו ועד ההורים העירוני למחאה על זכויות המורים מהסיבה הפשוטה שההשלכות לכך נוגעות לנו התלמידים ופוגעות בנו ובציוני הבגרויות שלנו. לא הגיוני המצב בו המבחנים צומצמו לפרקי זמן מזעריים שלא מאפשרים למידה ראויה, עבודות בית לא נבדקות ושעות הלימוד צומצמו" אמר לפרוגי צור הנדל, יו"ר המועצה העירוני בפתח תקווה.

תלמידי התיכון מוחים
תלמידי התיכון מוחים © צילום פרטי

התלמידים הלומדים בתיכון ״עמי אסף״, שכזכור יזמו בימים האחרונים מאבק בנושא, לא קמו הבוקר ליום הלימודים כרגיל והחליטו לשבות במטרה להביא לפתרון בנושא. ״אנחנו רוצים לשים סוף לעיצומים האלו, שלא נגמרים ופוגעים בתלמידים, ולהחזיר את השגרה למצבה הרגיל״, סיפרה שי ניר, אחת מיוזמות השביתה. ״המורים שלנו עושים עבודה מדהימה ומגיע להם לקבל את מה שהם מבקשים״.

גם בבית הספר ״קריית החינוך״ ע״ש אליעזר בן יהודה בנס ציונה יום הלימודים לא נפתח כסדרו. ״החלטנו לשבות בשל עיצומי המורים שפוגעים לנו במבחנים ובעקבות כך גם בציונים ובבגרות. אנחנו לא מוכנים שהמורים יופקרו, כי בסופו של דבר זה פוגע רק בנו. ישנם עוד שני תיכונים בעיר שתמכו ובחרו להצטרף לשביתה. אנחנו רוצים להצליח ולא נשתוק יותר״, הבהירה נטע גז, שלקחה חלק פעיל בארגון המחאה.

 

תגובות