מצרפת ועד יפן: כך חוגגים את הולנטיין מסביב לעולם. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

מצרפת ועד יפן: כך חוגגים את הולנטיין מסביב לעולם

חגיגה רומנטית לנוכח האורות של מגדל אייפל, 99 פרחים המבטאים אהבה לעד וקופסת שוקולדים ייחודית, שתשאיר לכם טעם מתוק במיוחד בפה. קבלו הצצה לחגיגות הולנטיין במדינות שונות ברחבי העולם. הפעם, כרטיס הטיסה על חשבוננו

ישנם סיפורים רבים על יום הולנטיין, שנחגג היום (ד') ברחבי העולם. אך דבר אחד בטוח - לא משנה מה הסיפור האמיתי, אהבה היא תופעה גלובלית הנחגגת ברחבי העולם בדרכים שונות ומרתקות. אז מה הדרך הכי מתוקה לחגוג אותה ואיזו מתנה תגרום לבן או בת הזוג שלכם לשמוח במיוחד? 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צרפת - בירת האהבה

צרפת היא ללא ספק מדינה רומנטית בפני עצמה, אבל פריז השוכנת בה היא לא אחרת מאשר בירת העולם של הולנטיין. לא לחינם נוהרים אליה בתקופה זו זוגות מכל רחבי העולם במטרה אחת - לחגוג בה את היום המיוחד. בולנטיין, נוהגים האוהבים בצרפת לתת זה לזה מכתבים וגלויות המלאים באהבה. מלבד זאת, תוכלו למצוא זוגות חוגגים בטיול זוגי באתרים היפים; שטים לאורך נהר הסיין, מצטלמים בפסגה של מגדל אייפל, או מקנחים בארוחה רומנטית במיוחד.

 

#paris #loveparis #toureiffel #eiffeltower #eifelturm #loveeiffel

A post shared by WORLD (@paris_france_89) on

טייוואן - חגיגה פרחונית 

חושבים שאין דבר רומנטי יותר מזר פרחים? טיוואן, אשר מפורסמת בכל העולם הודות לפרחים שלה, מזמינה אתכם לחגיגה הרומנטית ביותר בעולם! שם, עושים זאת פעמיים בשנה, ב-14 בפברואר ואף ב-7 ביולי. על פי המסורת הטיוואנית, הצבע ומספרם של הפרחים מהווים מסר חשובף וביכולתם להראות את האהבה היחידה. 99 ורדים מבטאים "אהבה לעד" ו-108 ורדים מסמלים את השאלה "התנשאי לי?". אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לדעתנו בלתי אפשרי לסרב להצעה כל כך רומנטית.

ברזיל -  מסיבה של אוהבים

אם אתם מחפשים מסיבה ענקית, הקרנבל של ברזיל, שנערך בסמוך לולנטיין הוא המקום בשבילכם. הברזילאים אף אוהבים להחליף שוקולדים, פרחים וכרטיסי ברכה בדומה לשאר במדינות העולם. אבל בנוסף, מתקיימים בברזיל מופעים מוסיקליים, שמאפשרים לאוהבים לחגוג בדרך מוזיקלית ורומנטית בו זמנית.

 

#carnaval2018 #valeuserro #foitop #bandacirculo

A post shared by Rodolfo Abreu (@rothati) on

צ'ילה - מצב רוח רומנטי

צ'ילה ידועה כארץ המשוררים ובעלת מימד רומנטי מאוד. הצ'יליאנים רואים בולנטיין אירוע מיוחד עבור הזוגות וחוגגים אותו בהתרגשות אמיתית, אשר מתאפיינת בטיול ברחבי העיר, בילוי בקניונים וברחובות המעוצבים להפליא עם פרחים, בלונים ואיך לא, זרי פרחים. מעבר לכך, מסעדות, פאבים, מועדנים ובתי המלון בצ'ילה מציעים  תמריצים מיוחדים לאוהבים. אם כל זה לא מספיק עבורכם, נוסיף שפרחים, שוקולדים, מכתבי אהבה ותכשיטים הם המתנות הכי טיפוסיות שם.

יפן - ולנטיין מלא בשוקולד

חגיגות יום האהבה ביפן מקבלות טעם מתוק במיוחד. בנות נוהגות לתת את השוקולד המסורתי של יפן, "Girl Choco" ללא כל קשר רומנטי. הן נותנות אותו רק לחברים מן המין השני - החל מעמיתים לעבודה ועד לבוסים שלהן. אם הן רוצות להראות סוג אחר של "חיבה", הן יוסיפו מתנה בעבודת יד. אבל חכו, הגברים ביפן לא מקבלים סתם ככה מתנות כל כך מהר. חודש לאחר מכן ב- 14 במרץ, הם נאלצים להחזיר לנשים עם מתנות ראויות לא פחות. היום הזה נקרא "יום לבן".

איטליה - חוגגים בקלאסה

כמובן שחוגגים באיטליה את יום אהבה בסגנון קלאסי. הזוגות נפגשים כדי ליהנות ממוזיקה, משירה וממתנות ייחודיות, כמו "baci perugina", קופסה של שוקולד הנחשב לרומנטי ביותר ולמלא באגוזים. כמו כן, על פי המסורת הישנה, הגבר והאישה הראשונים שנפגשים באיטליה יהפכו לנשואים בתוך שנה. 

גרמניה - מתנה לא שגרתית

חגיגת הולנטיין בגרמניה אומנם פופולרית בקרב המקומיים, אך פחות בקרב התיירים בדומה לחלקים אחרים של העולם. האוהבים לא מחליפים רק שוקולדים, פרחים ומתנות, אלא חוגגים גם עם חזיר הנחשב לטמט ביהדות ולאסור אף בקרב האסלאם. הוא מייצג מזל ותאווה, ויכול להינתן בצורת מדינה, כמו פסל מיניאטורי או אפילו בשוקולד. בנוסף, מכינים הגרמנים עוגיות זנגביל גדולות בצורת לב המכילות ביטויים רומנטיים והודעות כמו "Ich Liebe dich" (אני אוהב אותך). תודו שמדובר בדרך מקורית!

 

תגובות