המלכה אמרה את דברה: החוקים המשונים של משפחת המלוכה . צילום: gettyimags.il/WPA Pool

המלכה אמרה את דברה: החוקים המשונים של משפחת המלוכה

כיצד נהוג לשבת במשפחת המלוכה ומה קורה כשהמלכה אליזבת מסיימת לאכול? קבלו את החוקים הלא שגרתיים, שתמצאו רק במקום אחד - משפחת המלוכה הבריטית

אולי זה נראה מצחיק ומוזר לאנשים מבחוץ, כמונו. אבל, עבור משפחת המלוכה הבריטית החוקים ההזויים בעלי משמעות עמוקה ותופסים חלק גדול בהיסטוריה בת מאות שנים. לכבוד החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן, שנערכה ביום שבת האחרון, אספנו עבורכם את החוקים הכי מעניינים של בית המלוכה הבריטי. אל תשכחו להצביע לחוק שהכי הצחיק אתכם! 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 לפחות שני ילדים

על פי המסורת, שנמשכת כבר 60 שנים, למשפחות המלוכה יש לא פחות משני ילדים. רוב המשפחות בממלכה אומנם מתפקות בשני ילדים, אך אם הזוג המלכותי בוחר ללדת שלושה ואפילו ארבעה ילדים - זה לחלוטין מבורך. גם אנחנו התרגשנו יחד אתכם כשלקייט מידלטון ולנסיך וויליאם נולד ילד שלישי באפריל האחרון. מי יודע, אולי הדוכס והדוכסית מקיימברידג' ילכו בעקבות המלכה אליזבת השנייה ויוסיפו לממלכה גם ילד רביעי? 

התנוחה הנכונה

בניגוד למה שאתם רגילים, הנשים במשפחת המלוכה אינן יכולות לשבת איך שהן רוצות. אסור להן לשבת ברגליים שלובות על ברכיהן, כפי שכולנו אוהבים. התנוחה הנכונה מבחינתן היא להצמיד את הברכיים ואת הקרסוליים, ולהפנות את הרגליים הצידה, בדיוק כפי שתוכלו לראות בתמונה.

 בן או בת? ששש...

במשפחת המלוכה הבריטית אסור בהחלט להודיע על מינו של התינוק בטרם לידתו. למרות זאת, הציבור אוהב לנחש ולהמר אם מדובר בבן או בת, ועל כן הם מקדישים תשומת לב מיוחדת לבגדים של הדוכסית ולצבע שלהם בפרט. 

קייט מידלטון והנסיך וויליאם
קייט מידלטון והנסיך וויליאם © צילום: GettyImages.il/WPA Pool

המלכה סיימה לאכול? כולם חייבים להפסיק

המלכה אליזבת כשמה כן היא, מלכה לכל דבר ועניין. כולם במשפחה המלכותית מונחים תמיד על ידי אליזבת. במיוחד כאשר היא מסיימת לאכול, כי בדיוק ברגע הזה כל האורחים חייבים להפסיק לאכול מיד. כן, גם אם לא שבעתם. 

בגד שחור זה מאסט

בני משפחת המלוכה צריכים תמיד, אבל תמיד, לקחת איתם בגד שחור, ללא קשר למזג האוויר. אומנם הצבע הזה משמש בעיקר עבור אבל ולרוב לא ישמש אותם לאירוע רשמיים אחרים. אך כשמדובר בממלכה, אין זה מונע מהם להיות מוכנים למקרה של מותו של קרוב משפחה. חס וחלילה, לא עלינו!

ילדים, שכחו ממכנסיים ארוכים

בדומה לבית הספר, גם במשפחת המלוכה יש כלל נוקשה ביותר בנוגע לבגדי ילדים ואף מחמיר יותר מהתקנון שאנחנו מכירים כל כך טוב. שם, רק מבוגרים רשאים ללבוש מכנסיים, בעוד שהילדים חייבים ללבוש רק שורטס עד גיל שמונה, ללא קשר לעונת השנה. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו קצת מרחמים עליהם. שלא יתקררו לנו!

הקשיבו הקשיבו!

כשמצטרף נסיך חדש לממלכה, זו בהחלט סיבה למסיבה. על כן, נהוג להודיע לציבור כשילד נולד. ויותר מזה, ליד הארמון, בחצובה המוזהבת נתלה פתק המציין את זמן הלידה והמגדר של התינוק. העמדה המוזהבת הזו כבר אפילו הספיק להפוך למקום פופולרי בקרב תיירים. אז מי יהיה התינוק הבא בממלכה? אנחנו נאלץ להמשיך לצפות לו יחד אתכם.

 

 

 

תגובות