הביכורים בספורט: הצעירים שהולכים לככב בשנים הקרובות. צילום: אינסטגרם, עמית שיסל

הביכורים בספורט: הצעירים שהולכים לככב בשנים הקרובות

מהצעיר שסומן כדבר הגדול הבא בכדורסל הישראלי ועד למתעמלת בת ה-19, שנחשבת לתקווה הגדולה - אלו הם הספורטאים הצעירים, שיזכו להיות בהיכל התהילה בשנים הקרובות. אל תשכחו להצביע לספורטאי המועדף אליכם

הם צעירים, מוכשרים ומוכיחים לנו שהגיל שלהם לא מונע מהם להגיע לפסגה. לכבוד שבועות, קבלו את הביכורים בספורט - הצעירים המבטיחים, שהולכים להחזיק את הענף שלהם בשנים הקרובות. רק אל תשכחו איפה קראתם עליהם כשהם יזכו בתשומת הלב של כולנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יובל זוסמן

היהלום הישראלי בן ה-20, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לאחרים שנים שזומן סומן כדבר הגדול הבא בכדורסל הישראלי, הוא נגלה לעיני כולם בקיץ האחרון כאשר הוביל את נבחרת ישראל עד גיל 21 למקום השני באליפות אירופה. מכבי תל אביב ראתה בזוסמן כשלד שיחזיק את הקבוצה לשנים הבאות והחליטה לתת לו הזדמנות. ואכן, הוא מראה ניצוצות רבים וצפוי להיות התקווה הגדולה של הכדורסל הישראלי בשנים הבאות.

מנור סולומון

מנור אומנם רק בן 18, אך כבר מגיל 16 וחצי בלט בליגת העל לכדורגל במדי מכבי פתח תקווה. כיום, הוא כבר נחשב בורג מרכזי בקבוצה, קיבל זימון לנבחרת ישראל ואף מקבל חיזור גדול ממועדונים גדולים באנגליה ובגרמניה. הוא נחשב לכזה, שכל רגע שהכדור ברגליו הוא קסם. בהחלט מעניין לראות לאיזה כיוון יילך עתידו.

דני אבדיה

דני אפילו לא בן 18 וכבר בסגל של הקבוצה הראשונה של מכבי תל אביב בכדורסל. הוא מחזיק במבנה גוף אתלטי וגבוה, דבר שנחשב חריג בנוף של הכדורסל הישראלי. כמו כן, אבדיה ניחן בראיית משחק ובשליטה על המגרש. אין ספק שהוא הולך להיות הדבר הגדול הבא לא רק של הכדורסל הישראלי, אלא של האירופאי כולו. אבל, לכך מצטרפת שאלה אחת בולטת - האם יבחר לייצג את נבחרת ישראל, או שמא את סריה בשל האזרחות הסרבית שלו? את התשובה לכך נגלה רק בהמשך.

ישי עוליאל

המחבט הצעיר של מדינת ישראל כבר מגיל 12, כבר החל לפרוץ ולקבל תודעה עם זכייתו באליפות העולם בטניס עד גיל 14. עוליאל מייצג את נבחרת ישראל הבוגרת וכן לקח חלק בטורניר הדיוויס היוקרת. אם זה לא מספיק, נציין כי הוא אף החל להתחרות בטורנירי בוגרים ואף על סכומי כסף בבמות הגדולות ביותר. אין ספק שיהיה מעניין לראות עד כמה רחוק יגיע.

לינוי אשרם

 לינוי אשרם (19), שנבחרה על ידי מערכת פרוגי כאחת מבני הנוער מעוררי ההשראה של ישראל לכבוד יום העצמאות, סוגרת את הכתבה שלנו עם הרבה כבוד וממשיכה להוכיח לנו למה היא מסוגלת מיום ליום. אשרם, שסומנה כתקווה הגדולה של הוועד האולימפי, מחזיקה בין היתר את התואר המתעמלת הישראלית הראשונה בהיסטוריה שזכתה במדליה בקרב רב באליפות העולם והשנייה, שזכתה במדליה באליפות העולם. אולם, כשמדובר באשרם זו רק טעימה, שהרי רשימת המדליות בהן זכתה ארוכה ורק מתארכת מתחרות לתחרות. אנחנו רק יכולים לקוות שהיא תמשיך להביא לנו הרבה גאווה!

לינוי אשרם
לינוי אשרם © צילום: עמית שיסל
 

 

תגובות