עוצר נשימה: נער פתר שש קוביות הונגריות מתחת למים. צילום מסך מיוטיוב

עוצר נשימה: נער פתר שש קוביות הונגריות מתחת למים

חולמים לשבור שיא גינס? מרקו מרצ'לאשבילי מגאורגיה הגשים את החלום הזה בגיל 18 בלבד. הרי לכם סיפורו של הנער שנכנס לספר השיאים בעזרת כישרון מדהים בפתירת קוביות הונגריות ונשימה עמוקה אחת

הרבה בני נוער נהנים לצלול בקיץ. לרוב צלילה תכלול חוף ים, מסכות צלילה וסנפירים. אבל לאחרונה, מרקו מרצ'לאשבילי בן ה-18 צלל בצורה שונה לחלוטין. הנער הגאורגיאני עצר את נשימתו וצלל לתוך קופסה מלאה במים, בכדי לפתור שש קוביות תוך נשימה אחת והוא אפילו הצליח!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האירוע נערך בפארק מים בטביליסי, בירתה של גיאורגיה. מרצ'לאשבילי צלל בבגד ים ומצויד במשקפי צלילה אל תוך אקווריום ריק ופתר שש קוביות הונגריות, בתוך דקה וארבעים שניות בלבד וזאת לעיני קהל הצופים שהתגודד סביבו.

 

שיא הגינס הקודם לפתירת קוביות הונגריות תוך כדי צלילה עמד על חמש קוביות. כן, מסתבר שעוד מישהו החליט שלפתור חידת הגיון מורכבת עם כמות חמצן מוגבלת זה רעיון מגניב, מה לא עושים בשביל גינס. מרצ'לאשבילי שבר את השיא הקודם והעלה את השיא הנוכחי בקוביה אחת. הוא אפילו זכה בתעודה המאשרת את השיא מטעם אגודת השיאים בגיאורגיה וייכנס לספר השיאים מרגע שמשרדי גינס יאשרו את אמינות השיא.

הנער סיפר לאתרי החדשות המקומיים שהתכונן לתחרות במשך חצי שנה. "אני חושב שהשיא שלי לא יישבר למשך הרבה זמן", מסר מרצ'לאשבילי לעיתונות והוסיף כי הוא מקווה לשבור עוד שיאים רבים נוספים.

נקווה שמרצ'לאשבילי אכן יצליח בעזרת ההתמדה שלו והכישרון המובהק שלו בפתירת קוביות הונגריות. אנחנו, בינתיים, יודעים לסובב ספינר על היבשה.

 
תגובות