במקום לפגוש את טיילור: הנערה שרק החלימה מסרטן וחושבת על הילדים באפריקה. צילום מסך מהפייסבוק

במקום לפגוש את טיילור: הנערה שרק החלימה מסרטן וחושבת על הילדים באפריקה

תמיד חשבתם שיש נסיכות רק באגדות? סימן שעדיין לא שמעתם על הנערה בת ה-17 מארצות הברית, שרק החלימה לאחרונה מסרטן וכבר דואגת לילדים באפריקה במקום לפגוש את הזמרת האהובה עליה מאחורי הקלעים

דניאלה ברונס (17) מארצות הברית, החלימה ממחלת הסרטן לאחר התמודדות עם מאבק עיקש ולא פשוט, ועברה כימותרפיה. אבל אלו לא החלישו אותה, אלא נהפוך הוא - עוררו בה כוחות חדשים שהיא לא ידעה שקיימים בה לפני כן וגרמו לה להיות אופטימיות יותר מאי פעם. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 עמותת Make A Wish פנתה לאחרונה לברונס, על מנת להגשים לה משאלה. על אף שבת ה-17 יכלה לנצל את המשאלה שלה כדי לפגוש את טיילור סוויפט מאחורי הקלעים, או לשבת לארוחת צהריים עם הגברת הראשונה לשעבר בארה"ב, מישל אובמה, היא לא חשבה על כל אלו ומיד ידעה שאת המשאלה שלה היא תגשים לטובת מישהו אחר - התלמידים באפריקה, אשר אין להם אפשרות ליהנות ממים נקיים וצלולים בבית הספר.

דניאלה ברונס, פיה אמיתית
דניאלה ברונס, פייה אמיתית © צילום מסך מהפייסבוק

"חשבתי איך אני יכולה לצאת לשיט ולהפליג במים במשך עשרה ימים כשאנשים לא שותים מים?", אמרה ברונס לאמצעי התקשורת האמריקאיים. "בזמן שיש לי את המשאבים, למה לא לעזור להם עכשיו?", הוסיפה הנערה הנחושה.

עד כה גייסה ברונס למעלה מ-6,300 דולר לטובת הגשמת המשאלה שלה, בעיקר באמצעות האתר שקם למען קידום הפרויקט. הודות לטוב הלב שלה, 2,500 בתי ספר יסודיים ובית יתומים באפריקה עשויים בקרוב ליהנות ממים נקיים כפי שהנערה רצתה יותר מכל. התרגשנו ואתם?

© צילום מסך מהפייסבוק

 

 

תגובות