100 מים: המורה שמוסיפה ממים על כל תשובה בבחינה. צילום מסך

100 מים: המורה שמוסיפה ממים על כל תשובה בבחינה

מתעבים את הרגע שבו המורה שלכם מחזירה את הבחינות ואתם מתעצבנים מכל הטעויות שלכם? אם אייני הייתה מלמדת אתכם, אנחנו בטוחים שזה לא היה קורה והכול בזכות דבר אחד - הממים שהיא משתמשת בהם. תודו שגם אתם הייתם רוצים מורה כזו!

במהלך לימודינו בבית הספר, אנחנו פוגשים הרבה מורים מגוונים. אך נדיר למצוא מורים שאינם מאמינים בציונים ומצליחים לגרום לתלמידים שלהם להאמין שהם הרבה יותר שווים מהמספר שקיבלו בבחינה. אייני פאטימה (27), מורה לאנגלית ולתקשורת בתיכון בשיקגו, ארצות הברית, היא בדיוק כזו ולא תאמינו איך היא עושה זאת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בניגוד למורים האחרים, שמסתפקים בלסמן וי על כל תשובה נכונה ואיקס על כל תשובה שגויה בבחינה, פאטימה מאמינה שזה לא מספיק ורוצה לגרום לתלמידיה להרגיש בנוח גם אם קיבלו ציון נמוך, ולא הצליחו בבחינה על אף שהתכוננו אליה היטב. הסוד שלה טמון בלא אחרים מאשר ממים של הבעות הפנים שלה המלווים כל סימון שלה על גבי הבחינה. 

"התלמידים שלא קיבלו מדבקה על תשובה נכונה, היו שואלים אם הם יכולים לקבל אחד. זה גרם להם להסתכל על הבחינה שלהם ובעצם לתקן את התשובה שלהם", הסבירה פאטימה. "אני רק רוצה להבהיר שאני מלמדת בתיכון, אני לא עושה זאת עם תלמידים צעירים. זאת התרבות שאנחנו בונים בכיתה שלי ואני אוהבת את זה".

מאז שפאטימה שיתפה את סוד ההצלחה שלה בטוויטר, היא הספיקה לכבוש את הרשת ולזכות בתגובות רבות של מורים שרואים בשיטה שלה רעיון מושלם לבדיקת מבחנים. הדרך היצירתית והמקורית שלה תפסה תאוצה במהרה, וממשיכה לגרום לעוד תלמידים ברחבי העולם לחייך ולצחוק.

 צפו בסרטון שכובש את הרשת:

 
תגובות