לא לבעלי לב חלש: המקומות הכי מפחידים בעולם. צילום מסך מהאינסטגרם

לא לבעלי לב חלש: המקומות הכי מפחידים בעולם

מהסיפור שעומד מאחורי בירת הרצח העולמית, דרך הכביש הכי רדוף, אי מלא בנחשים מסוכנים ועד הליכה על גחלים בוערים בעיירת רפאים. באווירת ההאלווין, קבלו את המקומות הכי מפחידים בעולם

גם אם אתם חובבי אתגרים מושבעים? אתם צריכים להיות נועזים ביותר כדי לבקר במקומות הבאים, שאפילו התושבים שמתגוררים שם לא יוצאים מהבית מרוב חשש. קחו כוס מים קרים, שבו חזק על הכיסא והחזיקו חזק לפני שאתם מכירים את המקומות הכי מפחידים שיש. רק אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מראש שאתם עלולים לשקשק.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בירת הרצח העולמית 

מה קורה כשהאנשים שאמורים לשמור עליך משותקים מפחד? על גבול טקסס שוכנת לה עיר מקסיקנית בשם חוארז. בשנת 2009 הוכתרה העיר כ"בירת הרצח העולמית" ולא לחינם. זה מה שקורה כאשר באופן מתמיד 11 קרטלי הסמים נלחמים על שליטה באזור. לאור יום, נערכים מאבקים וחיסולים, לצד אזרחים חפים מפשע ועוברי אורח שנאלצים להיקלע לא מעט לקו האש, ובהרבה מקרים אף לשלם על כך בחייהם. על כל 100 אלף תושבים ישנם 130 מקרי רצח. נכון להיום, נותרו רק כ-5000 תושבים בחיים בעודם חיים בפחד מתמיד.
היכן המשטרה נכנסת בכל הסיפור הזה? גם היא חוששת מהם. קרוב לוודאי שאתם תוהים למה התושבים לא בורחים מהמקום? לצערנו, אין לשאלה הזו תשובה ברורה, אך ככל הנראה גם לשם בריחה הם פוחדים לצאת מהבית!

 

הכביש הכי רדוף באמריקה

תארו לכם את המקרה המפחיד הבא: אתם נוסעים על כביש בתוך ער, באמצע הלילה ופתאום נתקלים במספר יצורים מוזרים הדומים לקופים. לאחר מספר שניות הם נעלמים כלא היו. אילו הייתם נופלים לסיטואציה כזאת, סביר להניח שלרגע הייתם נבהלים. אבל מיד לאחר מכן, מבינים שהלילה עשה את שלו ואתם רק דמיינתם. אבל איך הייתם מגיבים אם כמה שניות לאחר מכן הייתם מציצים שניה במראה האחורית ומגלים שיש משאית מעופפת שנוסעת ממש מאחוריכם? 

כנראה שהסיפור ההזוי הזה לא קרה לכם, אלא אם כן יצא לכם לנסוע ב"כביש קלינטון" הנמצא בניו ג'רזי ועובר בשטח מיוער בווסט מילפרוד. מדובר בכביש המחזיק בתואר "הכביש הכי רדוף באמריקה" ולא סתם. האגדה מספרת על רוחות רפאים ויצורים מוזרים ומפחידים שמופיעים בו לעיתים קרובות ולא רק זה, האזור נחשב למקום התאספויות של כתות מכשפות, שטנים ועוד. 

 

אי הנחשים

במרחק של 33 קילומטר ממדינת סאן פאולו, מול חופי ברזיל - ישנו אי קטן. התושבים באי חיים בו בצפיפות רבה. על כל מטר רבוע ישנם חמישה תושבים. נשמע מוזר בעליל, נכון? מסתבר שהמקום מפחיד לא פחות מאשר הוא מוזר. וכל זאת מפני שהתושבים במקום הם לא אחר מאשר נחשים!

האי הקטן והמפחיד הזה נקרא: "קווידה גרנדה" - "אי הנחשים". באי שורצים על כל מטר רבוע בין אחד לחמישה נחשים מסוכנים כשרובם נחשי צפע מזן קטלני ביותר. על כן, הוא סגור למבקרים והיחידים שניתן להם אישור לבקר בו הם מספר חוקרים משוגעים מספיק, בשביל לחשוב שהם יצליחו גם לחקור את המקום וגם לחזור בחיים כדי לספר על המחקר.

 

ללכת על גחלים: עיירת הרפאים סנטריליה

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המשפט 'האדמה בוערת מתחת לרגליכם'? אבל האם חשבתם מה היה קורה אם המשפט הזה היה הופך למוחשי?

מסתבר שישנה עיירה בצפון מזרח ארצות שהביטוי הזה הוא בעצם המציאות בה. "סנטריליה" היא עיירת כורים שנוסדה באמצע המאה ה-19 והתקיימה ברוגע כעיירה רגילה לכל דבר כ-100 שנה. אולם, בשנת 1962 התרחש מאורע ששינה את חיי האזור להרבה שנים ואולי אפילו לנצח, כאשר תושבי האיזור ניסו לבצע שריפה שגרתית של זבל. משום מה, השריפה לא כבתה במשך ימים והתוצאה הייתה הצתה מוטעית של עורקי הפחם התת קרקעיים , כאשר האדמה החלה לבעור מתחת לפני השטח.

תחילה, התייחסו התושבים לדבר כמטרד שולי, אך לאט לאט הדבר הפך לסכנת חיים אמיתית כשהאש שהעיתה בטמפרטורה של 85 מעלות הגיעה אל מתחת לבתי האנשים, תוך שהיא משחררת רעלים וגזים והחלו להיפער בולענים באמצע הרחוב. נכון להיום, ממשיכה השריפה להתפשט ומתפרשת על פני שטח של כ-15 קמ"ר ולעומק 90 מ"ר. אלתם את עצמכם עד מתי זה עלול להימשך? כנראה שאם לא ישקיעו לפחות חצי מיליארד בכיבוי השריפה היא תמשיך בשלה עוד מאות ואפילו אלפי שנים.

 

 

 

תגובות