מסביב לעולם: חמישה טיולים מרהיבים בכדור פורח. AdobeStock

מסביב לעולם: חמישה טיולים מרהיבים בכדור פורח

טנזניה, מקסיקו ואפילו ישראל - ישנן מדינות רבות בעולם שבהם אפשרי ואף מומלץ לטוס מעליהם בכדור פורח. אספנו בשבילכם חמישה מהמקומות היפים ביותר ברחבי העולם

בדיוק היום, לפני 237 שנים, הציגו לראשונה  האחים מונגולפייה בצורה פומבית את הכדור הפורח הראשון שלהם - ובכלל. הכדור הפורח הפך לאחד מכלי הטיס החשובים והמשמעותיים ביותר בהיסטוריה ובתרבות שלנו. מאז, הכדור הפורח כבר לא משמש ככלי טייס עיקרי, אלא יותר כאטרקציה מגניבה לחובבי התעופה, הגובה והנוף המרהיב. לכבוד היום ההיסטורי הזה, החלטנו לבדוק מה הם המקומות השווים ביותר ברחבי העולם לטיול בכדור פורח.   
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:
מלבד כמובן מגדל אייפל שאותו כולנו מכירים בצרפת, ישנו מקום יפה נוסף המתאים יותר לטיסה של כדור פורח והוא מחוז דורדון הממוקם בחלקה הדרומי-מערבי של המדינה. מי שיטוס שם יוכל להנות מנוף עוצר נשימה של העמק ושל הנהר ולצפות ביערות מרהיבים, טירות, אתרי קמפינג ושלל נופים נוספים.
 טירה, נהר וכדור פורח
טירה, נהר וכדור פורח © AdobeStock

ישראל
תתפלאו אבל לא רק בחו"ל ניתן לטוס בכדור פורח אלא גם בישראל. ישנם אזורים בארץ כדוגמת עמק יזרעאל שם ניתן לטוס בכדור פורח ולראות העמק הירוק, הרי הגלעד והבקעה ואפילו את החרמון על פסגתו המושלגתץ ניתן גם לטוס בכדור פורח באזורים אחרים בארץ כמו למשל בדרום במקומות כמו תל ערד, שדה בוקר ונחל צין.
גם בארץ אפשר לעשות טיול מרהיב בכדור פורח
גם בארץ אפשר לעשות טיול מרהיב בכדור פורח © AdobeStock

שוויץ
גם שוויץ היא מדינה יפהפייה שמעליה ניתן לטוס בכדור פורח ולראות את הרי האלפים המושלגים. העיר בשוויץ שאליה אתם צריכים להגיע בשביל טיול כזה היא העיר שאטו דאו, אשר נחשבת בירת הכדורים הפורחים זאת מפני שמגיעים אליה מדי שנה תיירים מכל רחבי העולם בכדור פורח. מלבד הטיסה התיירים יכולים ליהנות גם מפסטיבל הכדורים הפורחים המתרחש בעיר.
תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לפסטיבל המפורסם
תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לפסטיבל המפורסם © AdobeStock

מקסיקו
תאמינו או לא גם מקסיקו היא מקום ששווה לטוס מעליו בכדור פורח בייחוד בשל פירמידות השמש הנמצאות צפונית לעיר הבירה, מקסיקו סיטי. בטיסה בכדור תוכלו לצפות במראה המרהיב של פירמידות אלו שהן בנות יותר מאלפיים שנה ובעמק הסובב אותן.
נעכ
ביקור בפירמידות השמש © AdobeStock

טנזניה
שמורת סרנגטי שבטנזניה היא המקום המושלם לבקר מעליו בכדור פורח זאת מפני שהשמורה היא בעצם ספארי המלא בחיות אפריקאיות. בטיסה זו תוכלו לראות ג'ירפות, זברות וחיות טרף אפריקאיות, בתוספת נופים מרהיבים ביופיים. בהחלט יותר חוויתי מהספארי ברמת גן. 
ספארי וכדור פורח - שילוב מעניין
ספארי וכדור פורח - שילוב מעניין © AdobeStock
 
 

 

תגובות