נחשדה כחולת קורונה והוריה הוכפשו בווטסאפ. מתוך אולפן ynet

נחשדה כחולת קורונה והוריה הוכפשו בווטסאפ

שי הגיעה ביום ראשון לבית הספר ואחרי שעתיים אמה הוזעקה מכיוון שהצעירה השתעלה. מאותו רגע התחילו בקבוצת הווטסאפ של הורי בית הספר חרושת שמועות כלפי התלמידה בטענה שהיא חולה בקורונה. שי ואמה רות הגיעו לאולפן ynet לספר על החוויה הלא נעימה

שי משאט מהוד השרון לא תיארה לעצמה ביום ראשון בבוקר שהיא תהפוך לנאשמת הגדולה של הוד השרון. הצעירה הגיעה לבית הספר בבוקר, אך לאחר שעתיים אחד מהורי התלמידים הזעיק את אמה מכיוון ששי השתעלה ללא הפסקה. "לא היה שום סימן קודם בבוקר, יצאתי מהבית, אספתי אותה, עדכנתי במקביל את המחנכת, את רופא הילדים וזהו היא ישבה בבית, ביום שני היא גם נבדקה על ידי הרופא, ואז בצהריים היה אירוע חום יחיד- 37.6, דיווחתי לרופא הילדים והוא תוך שעה העביר לי הפניה לבדיקה של קורונה", סיפרה רות אמה של שי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

"ברגע שהודיעו, סיפרתי רק לחברות הקרובות שלי והם היו נורא בסדר, וההורים שלהם כל הזמן אמרו שאני לא חולה ושארגיש טוב, ורק עדכנו את המחנכת והיא כתבה שיש עוד ילדה חוץ ממני שחולה בקורונה ולא חשפה שמות. ואז התחילו דיבורים בקבוצה של ההורים, שהם היו ממש מצחיקים".

מה למשל?

"ששלחו אותי עם נורופן לבית ספר למרות שאני משתעלת ושאני מסכנת את כולם".

רות מוסיפה ואומרת: "זה בעיקר היה הזוי כי את מבינה מאוד ברור איך אנשים ממציאים סיפורים ואיך זה תופס נפח בשניות. ראינו איך מהודעה להודעה זה נהיה יותר היסטרי, שהיא מסתובבת במסדרונות ומשתעלת".

ומה יצא בבדיקת הקורונה?
שי: "אני לא חולה" .

האם, רות, פרסמה אתמול (ג') פוסט בפייסבוק בו היא הסבירה את האמת על הדברים: "אני האמא שעשתה הכל כנדרש, ועדכנה את רופא הילדים ואת המחנכת על כל צעד ושעל.
אני האמא, שחלק מההורים בקבוצת הווטסאפ בכיתה בחרו להכפיש אותה ולספר שהיא שלחה לביה"ס עם תסמינים, לרמוז שהבת שלי משתעלת בכיתה (בזמן שהיא בבית) ועוד...אני האמא שזכתה ללמד את ילדיה שיעור מאלף בפייק ניוז, וראתה את הדבר מתרחש לנגד עיניה. ישבה עם בתה (המהממת, כבר אמרתי?) ויחד הן צחקו על שלל ההמצאות שהן קראו אודותיהן... לשי אין קורונה. קיבלנו תשובה שלילית. יאללה, תנוחו. ערמות של בריאות".

אני האמא של הילדה המהממת הזאת, שאתמול בצהריים הוחלט שהיא חשודה כחולה בקורונה. אני האמא שעשתה הכל כנדרש, ועדכנה את רופא...

פורסם על ידי ‏‎Ruth Mashat‎‏ ב- יום שלישי, 2 ביוני 2020
תגובות