שואף לאבסורד: שיאי העולם המוזרים ביותר. adobestock

שואף לאבסורד: שיאי העולם המוזרים ביותר

זוכרים את התקופה שלפני הקורונה? נו, אז שיכולנו לצאת מהבית, ללכת לאן שאנחנו רוצים ובגדול היה לנו מלא זמן פנוי לכיף ובילויים ולא היינו סגורים בבית כל היום - בדיוק אז, התרחשו כמה משיאי העולם ההזויים ביותר. החל מחזיר שמבצע טריקים ועד ללחיצת היד הארוכה ביותר - קבלו את רשימת השיאים המוזרים

שיאים. אנשים תמיד אהבו למדוד שיאים - מי מצליח לרוץ יותר מהר, לסיים מסלול בזמן הקצר ביותר, לקפוץ, לשחות, לאכול ועוד ועוד. אבל מה קורה כשאנשים יוצאים מעולם הספורט והתחרויות - או, אז מתגלים כל שוברי השיאים המוזרים וההזויים. אספנו לכם חמישה כאלו, שלא הייתם מצליחים לנחש לבד שהם קיימים!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הכי הרבה טריקים שבוצעו על ידי חזיר בדקה

ב-18 לינואר, 2018, דון בליקר וחזירת המחמד שלה ג'וי, שברו את השיא כאשר ביצעה החזרזירה המתוקה 13 טריקים שונים תוך דקה אחת בלבד. ג'וי, חזירה בת חמש, ישבה, לחצה יד, העבירה חישוק ממקום למקום וביצעה עוד עשרה טריקים אחרים לפי פקודה, ועל כך קיבלה את תואר מחזיקת השיא. 

סיבוב ההולה-הופ הגדול ביותר

גטי קהאיובה, מתעמלת מלאס וגאס, השיגה את השיא הזה לאחר שהצליחה לסובב חישוק בקוטר חמישה מטרים ושמונה עשר סנטימטרים שלושה פעמים, ושברה את השיא של מתעמל קוריאני. גטי מגיעה ממשפחה של מופיעי קרקס, אביה ואחותה שברו גם הם שיאים, אחותה סובבה 97 חישוקים בבת אחת ואביה שבר שיא בקפיצה.

השור הנמוך ביותר

שלי גרדנר, חקלאית ממערב קליפורניה ומשפחתה, מחזיקים את השיא או באופן יותר מדויק, את שובר השיא. האמפרי, שור ננסי, שבר את השיא באוגוסט 2019 עם גובה של 67.6 סנטימטרים בלבד, כארבעה סנטימטרים פחות מקודמו. השור שובר גם שיאים של חיות אחרות, הוא גדול גם מהפרה הקטנה בעולם ומהחזיר הקטן ביותר.

 

שיא המהירות בטרקטור

אישיות הספורט הבריטית, גיא מרטין, נהג בטרקטור מיוחד שנבנה על ידי חברת JCB, הטרקטור הגיע למהירות של 217 קמ"ש, גבוה ממכוניות מסוימות. החברה שברה בעבר גם שיאים למכוניות רגילות, כולל את השיא של מכונית הדיזל המהירה ביותר, אותה שברו בשנת 2006.

 

לחיצת היד הארוכה ביותר

באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, המשטרה המקומית החליטה לשבור את השיא לשרשרת לחיצות הידיים הארוכה בעולם. כוח המשטרה, שאחראי על אחת מהערים העשירות בעולם, שבר את השיא ב-29 לינואר, 2020, כאשר 1,817 שוטרים לחצו יד זה לזה אחד אחר השני. האירוע התרחש לפני מגפת הקורונה, והציבור הורשה להתבונן באירוע.

 
תגובות