הודיה כהן: "השם של המותג לא מנהל אותי". צילום מסך מאינסטגרם

הודיה כהן: "השם של המותג לא מנהל אותי"

הודיה כהן היא אחת מהדוגמניות המצליחות והעסוקות ביותר בארץ בתקופה האחרונה, עם חשבון אינסטגרם מצליח ומעל 1000 אלף עוקבים. ישבנו איתה לשיחה מלאה בסטייל, במהלכה היא גילתה לנו את כל סודות הטיפוח והאופנה שלה. מאיפה היא לוקחת השראה? באילו הפקות אופנה היא הכי נהנית ובאיזה אתר יש לה וויש ליסט ענקי?

הודיה כהן היא אחת מהדוגמניות הבולטות בתעשייה הישראלית עם מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם ושורה של קמפיינים מאחוריה. ישבנו איתה לשיחה מלאה בסטייל, בצהלכה גילתה לנו הכוכבת את כל סודות הטיפוח והאופנה שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"זה תלוי מה יש לי באותו יום, אבל בדר כלל אני קודם כל שוטפת את הפנים ומצחצחת את השיניים". 

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"האמת היא שבזמן האחרון רק התחלתי להתנסות בכל מיני קרמים. אני לא הייתי בחורה של כל מיני סרומים וחומרים לפנים, חוץ מקרם פנים כמובן. כרגע יש לי כל מיני סרומים שונים. שגרת הטיפוח שלי השתדרגה בזכות הקוסמטיקאית שלי".

חדר כושר או אימון בחוץ?

"חדר כושר. בתכל'ס האימון בחוץ יותר כיף, אני פשוט צריכה את המאמן שלי שיעזור ויביא לי את המוטיבציה כי אני די פדלאה. אני מגיעה לאימון, שומעת מוזיקה ומתחילה לרקוד ולצאת מריכוז. אני חייבת מאמן שיביא לי מוטיבציה ויגיד לי מה לעשות. לרוב, אני עושה אימוני כוח בחדר כושר".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"כן, אבל ביומיום אני לא מתאפרת כמו שאני מתאפרת לערב כמובן. יש לי את האיפור המינימלי שלי שהוא מאסט מבחינתי ואני לא יכולה לצאת בלי זה מהבית, שזה קונסילר, קצת סומק, אני מאוד אוהבת סומק ורוד, זה המאסט שלי. אבל כשאני מתאפרת לערב אני אוהבת את כל הקונטורינג, את כל ההארות. פעם הייתי מתאפרת ככה כל יום אבל היום אני אוהבת את המראה הטבעי יותר ליומיום".  

מוצר איפור שהוא מאסט מבחינתך?

"קונסילר. תמיד כשאני שמה קונסילר אני מרגישה הרבה יותר רעננה. יש לי קצת כהות מתחת לעיניים מכל מיני דברים שקורים אז אני פשוט אוהבת להרגיש רעננה יותר, זה מביא לי הרגשה הרבה יותר נעימה". 

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת ממנו השראה?

"אני בטוחה שאני שואבת השראה מבלי שאני שמה לב, אבל אני בדרך כלל פשוט לוקחת השראה מפריטים שאני קונה ושיש לי בארון, פריטים שאני פשוט אוהבת. אני לוקחת בדרך כלל השראה ממה שאני רואה באותו רגע. אני פחות מעריצה של מותגים כמו 'גוצ'י' וכאלה, אבל חלילה כבודם במקומם מונח, אני פשוט יותר בחורה של 'נייקי'."

את מגדירה את עצמך יותר כבחורה של סטריט סטייל?

"לאו דווקא, אני אוהבת גם אלגנט. להיפך, בשלוש השנים האחרונות דווקא מאוד נפתחתי לסגנון. מאז ומתמיד אהבתי שמלות, פשוט זה בא לי בתקופות. יש תקופה שבא לי עקבים ויש תקופה שבא לי סניקרס. אני שמה הרבה עקבים ביומיום שלי."

האם יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו?

"האמת שיש לי וויש ליסט ענק עכשיו ב-'אלי אקספרס'. אני מנסה את זה, בחיים לא הזמנתי מ-'אלי אקספרס'. שמתי בסל קניות מלא תיקים קטנים חמודים".

את אוהבת לקנות גם ממותגים או שזה פחות הקטע שלך?

"אני בעד שבגד יהיה איכותי, זה חשוב מאוד, כי אני מאוד רכושנית לבגדים שלי. יש לי בגדים גם מלפני ארבע שנים, אם אני אקנה בגד הוא יישאר איתי תקופה ולכן אני צריכה שהוא יהיה איכותי. אבל מבחינת השם שלו זה לא כזה מעניין אותי, אם פריט הוא ממותג אז זה לאו דווקא אומר שהוא יותר יפה בעיניי, זה לא השם של המותג שמנהל אותי. יש לי מותגים, אבל גם בגד שעולה 70 שקלים יכול להיראות מיליון דולר." 

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"האמת היא שאני פחות מבינה במעצבים, אבל אם הייתי משתפת פעולה הייתי רוצה שזה יהיה עם 'פנטי' של ריהאנה, הקולקציה שלה עם 'פומה'". 

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"האמת היא שאני הכי נהנית בהפקות אופנה שאני עושה לעצמי, כי שם אני מבטאת הכי הרבה את האומנות שלי. כשאני מצלמת לעצמי אני מרגישה הרבה יותר נינוחה ואני מבטאת את עצמי בתוך הצילום. לפעמים אני קובעת את ימי הצילום עם צלם מראש אבל לרוב אני מצטלמת ב'אהלן אהלן' כזה, התלבשתי יפה, אני מרגישה סבבה אז בואו נצלם. זה הפך למשהו שגרתי, זאת העבודה שלי, זאת הפרנסה שלי אז זה כבר נראה לי מאוד קל. כשאני עושה ימי צילום שלי אני מביאה את האומנות שלי במקום להיות רק פייס. זה לצאת מאזור הנוחות שלי - לעשות משהו שלא עשיתי בעבר ולהביא את האומנותיות שבי ולפי דעתי זאת אומנות לכל דבר".

 

תגובות