לתשומת לב הנוסעים: רכבת הפסיקה לעבוד בשל קטטה. צילום: אור ירוק

לתשומת לב הנוסעים: רכבת הפסיקה לעבוד בשל קטטה

עשרה שוטרים נדרשו כדי לעצור את הקטטה שפרצה בין ארבעים נערים במטרו וגרמה לאיחורים והפרעות במטרו כולו

קטטה בין ארבעים נערים במטרו של ניוקאסל עיר באנגליה, גרמה לעיכובים גדולים במטרו של העיר. הקטטה התחילה כשהנערים נכנסו למסלול הרכבת השבוע והנוסעים המבוהלים שהיו על הרכבת מיהרו להתקשר למשטרה.

עשרה שוטרים נדרשו על מנת לעצור את הריב שהתרחש על הרציף לאחר שהרכבת עצרה בתחנת שירמור לעשר דקות, עקב כך שהנערים היו על המסלול.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

הקטטה לא נגמרה בפציעות חמורות של המעורבים. מפעילי הרכבת בחרו לעצור בתחנה לפני על מנת לתת לשוטרים לעבוד בנוחות אך כשהשוטרים הגיעו הילדים כבר הספיקו לברוח, אולם אחד הילדים נתפס ונעצר על הפרת הסדר הציבורי.

אחד השוטרים סיפר: "קיבלנו דיווח מהציבור קצת לפני תשע בבוקר של יום שבת שמסר שמסתובבים נערים על המסלול ונראים כאילו הם הולכים מכות. אנחנו עדיין מנסים להבין על מה הייתה המריבה".

עובדי החברה שמפעילה את המטרו מסרו התנצלות לנוסעים על ההפרעות במטרו ועל העיכובים. עוד אמרו שהם פועלים במהירות האפשרית על מנת לתפוס את האשמים.

דובר החברה מסר לאתר מיררור:"תקריות מהסוג הזה הן נדירות ביותר במטרו". אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ונותנים להם כל מצלמה במעגל סגור שהייתה על המסלול על מנת להעמיד לדין את האשמים".

תגובות