ג'ק האמיץ: הציל את אמו ואחיו התינוק מתקיפה של כלב. צילום: צילום מסך מירור

ג'ק האמיץ: הציל את אמו ואחיו התינוק מתקיפה של כלב

ג'ק רק בן אחת עשרה, אבל כבר הספיק להפגין אומץ רב ולהציל את משפחתו: הוא נלחם בכלב ענקי בכדי להציל את אחיו התינוק ואת אמו על ידי כך שהגן עליהם בגופו

ג'ק מק'קי היה מספיק אמיץ כדי לעשות את המעשה הבא: כאשר הבול מסטיף, כלב גדול של השכנים, תקף את אמו ואחיו התינוק ג'ק האמיץ הגן עליהם בגופו ונפצע בעצמו.

אימו של ג'ק ואחיו הם אלו שהותקפו על ידי הכלב וג'ק הנועז הציל אותה. היא אמרה למירור: "החזקתי את ג'ייקוב התינוק שלי בידיים, והכלב קפץ עליי ונשך אותי ביד".  

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"הבעלים של הכלב צעקו אלינו שלא נצרח או נצעק כי הכלב לא אוהב את זה, ולכן ג'ק צעק וכך משך את תשומת הלב של הכלב, והותקף במקומנו. הוא נפל על הרצפה ואז הכלב ניסה לנשוך אותו בפנים", תיארה האם את רגעי התקיפה. "הוא נשך אותו בזרוע ובפנים, וגם ניסה להגיע לו לצוואר. יכול להיות שאם הוא היה מצליח ג'ק היה נהרג במקום". 

החתך בפניו של ג'ק
החתך בפניו של ג'ק

הפציעה בזרוע של ג'ק
הפציעה בזרוע של ג'ק

כפי שניתן לראות בתמונות, ג'ק הצעיר נשאר עם חתיכה של בשר קרוע מהפנים שלו ועוד פציעה קטנה יחסית ביד שלו. בנוסף, נשארו לו חבלות רבות. כמו כן, ג'ק ייאלץ לעבור ניתוח פלסטי בפניו על מנת לחזור להראות כמו שהוא היה נראה לפני התקיפה.

ג'ק, אמו ואחיו הקטן
ג'ק, אמו ואחיו הקטן

התקיפה הסתיימה לאחר שאביו של ג'ק הבריח את הכלב עד לחצר השכן שם הכלב חזר לעצמו. לאחר מכן ג'ק פונה לבית החולים שם הוא יעבור את הניתוח הפלסטי ואת תקופת ההתאוששות.

תגובות