מרגש: נפטר מסרטן ולווה בדרכו האחרונה על ידי גיבורי על. צילום: קורי דנטון

מרגש: נפטר מסרטן ולווה בדרכו האחרונה על ידי גיבורי על

בריידן דנטון בן החמש אהב כמו כל ילד קטן גיבורי על. לאחר שנלחם במשך תקופה ארוכה בסרטן במוח, הוא נפטר בשבוע שעבר. אולם הרגע המרגש היה כאשר הוא נקבר על ידי גיבורי העל שאהב

אם אתם קוראים שורות אלה ולא מרגישים משהו כנראה שחסרה לכם טיפה אנושיות: ילד בן חמש שהפסיד במלחמה לסרטן המוח, קיבל רגע אחרון מיוחד. במהלך הלוויה שלו שהתקיימה בשבוע שעבר, ששת האנשים שנשאו אותו היו לבושים כגיבורי העל האהובים עליו: ספיידרמן, ת'ור, הענק הירוק, סופרמן, איש הברזל ובאטמן. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בריידן דנטון ז"ל, היה אובססיבי לגיבורי על. מי שהגתה את הרעיון שיישאו את בריידן אנשים הלבושים כגיבורי על היא אמו של בריידן, שידעה עד כמה הוא אהב את גיבורי העל האלה. "זה היה העולם שלו, זה היה כל מה שהוא רצה", סיפרה האם לדיילי ניוז.

בריידן במפגש עם ספיידרמן בשנה שעברה
בריידן במפגש עם ספיידרמן בשנה שעברה © קורי דנטון

לאורך כל השנים בריידן אהב גיבורי על - ובעיקר את ספיידרמן. לימי ההולדת השלישי והרביעי שלו הוא חגג עם עוגה של ספיידרמן, ואת יום ההולדת החמישי שלו הוא חגג עם עוגה גדולה של כל גיבורי העל. בנוסף, במהלך טיול בפלורידה בשנה שעברה, הוא פגש את הדמות באולפני הצילום של הסרט, ואף ראה את הסרט לפני שיצא להקרנים.

עוגת גיבורי העל של בריידן
עוגת גיבורי העל של בריידן © קורי דנטון

בריידן חלה בסרטן מוח אגרסיבי הקרוי DIPG לפני כשנה. הוא עבר 30 סבבים של כימותגרפיה לפני שהמחלה ניצחה אותו באמצע החודש. 

"אני באמת אהבתי את הרעיון", אמר דודו קורי בן ה-28, שהיה תור בהלוויה. "בהתחלה לא הייתי בטוח אם אני יכול לנשוא את הארון, כי הייתי ממש קרוב אליו". כעת, המשפחה מנסה להעלות את המודעות לDIPG שהוא סוג מיוחד של סרטן המוח שבו 100 אחוז מהמאובחנים מתים בסופו של דבר.

 

תגובות