פחות דיבורים, יותר מעשים: איך תגרמי לו לשים לב אלייך? . צילום: טמבלר

פחות דיבורים, יותר מעשים: איך תגרמי לו לשים לב אלייך?

את רואה אותו כל הזמן, אבל הוא לא שם לב אלייך. זאת יכולה להיות אהבה ממבט ראשון, חיבה או אפילו קראש קטן וחולף על השכן מהדירה ממול. מהם הצעדים שיגרמו לך לכבוש את לבו?

פתאום את רואה אותו והוא מצליח להסיט את תשומת הלב שלך רק אליו. כל פרט חשוב - החברים שלו, האקסית האחרונה או התמונות מהבר מצווה שלו מעניין אותך. מצדך, את יודעת עליו הכל, אבל מצד שני, האם הוא יודע משהו עלייך? האם הוא בכלל יודע על קיומך? ליתר ביטחון, כך תגרמי לו לשים לב אלייך.

תיבת אוצר נעים להכיר, מי אתה?

אחד הדברים החשובים בהיכרות עם בחור שאת מעוניינת בו הוא לשמור על מסתורין, שיכול לתת לגבר דחף של סקרנות ועניין. במידה ותספרי לו על כל חייך מא' ועד ת', סביר להניח שמהר מאוד יעבור לו החשק. תשתדלי להיות גלויה ופתוחה אליו - אך במידה. "תיבת אוצר", זו בדיוק ההגדרה - תשמרי לעצמך את הדברים ש"יקרים" לך כגון וידויים וסודות אך עדיין תתני לו טעימה מהקסם שלך.

© טמבלר

עוד במדור היחסים בפרוגי

"תסתכלי עלי, תחייכי אלי - את יודעת כמה זה עושה לי טוב"

אנחנו מניחים שלא סתם נכתבה השורה הזו בשיר "יסמין" של הפיל הכחול. תחשבו על זה, מבט אחד שלנו יכול לפרש אלף ואחת מחשבות ורגשות בבת אחת. מבט אחד מספיק כדי לנחם, לעודד ולהקסים. מה יותר מושך ויפה מלראות חיוך על הפנים? זה בדיוק האור הירוק שלכן בנות - חייכו אליו בביישניות, תצחקו ותדאגו תמיד ליצור איתו קשר עין, מה שיגרום לו להסתקרן ולגלות עוד, חוץ מהמבט. 

 

יוזמה - לא רק תכונה של בנים

בטח אמא או סבתא סיפרו לכן על הפגישה הראשונה עם אבא וסבא, על איך שהוא קרץ והחמיא לה על שמלתה הפרחונית, ומכאן הכל התחיל. הסיפור אולי נשמע אידיאלי, אך התפיסה על תפקיד "היוזם" בקשר השתנתה לחלוטין מאז. החברה נהייתה פתוחה בהרבה, מקבלת והרבה יותר דינאמית, כך שהחשיבות לצד שממנו מגיע הצעד הראשון בקשר התמעטה מאוד. עוד דבר שאולי ישכנע אתכן: בנים נוטים להמשך לבנות עם אומץ, אז הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים. 

יוזמה לא מצריכה מכן להזמין אותו לדייט או לקנות לו וורד, אלא רק לנסות להתקרב אליו. בין אם מדובר במחמאה קטנה, התחלת שיחה על נושא משותף או הודעה בווטסאפ "התבטל שיעור מתמטיקה מחר?" הכל הולך בנות, הכי חשוב זה להתחיל מקטן.

© טמבלר


זהירות נורה אדומה - קנאה לפניך

כמה שלא ננסה להכחיש ולהתעלם, בואו נודה שבעיקר בתחילת הקשר עם מישהו הקנאה תופסת לעיתים מקום מרכזי ברגשות שלנו. פתאום אכפת לנו עם אילו בנות הוא מדבר, לאן הוא יוצא ומי יהיה שם. התחלתם לדבר? הוא כבר מכיר אותך? יופי. תשמרי את מערכת היחסים שנוצרה כקלילה ומאופקת, ואל תדברי רק איתו. תני לו להיות בספק אם את מדברת איתו בגלל שאת רוצה לדבר איתו או בגלל שאת פשוט מדברת עם הרבה אנשים.

בושם - זה שם המשחק

אומרים שאחד הדברים שאנחנו נוטים לזכור מאנשים ברושם הראשוני שלנו איתם הוא את הריח שלהם.
כשחושבים על זה, אין על ההרגשה הטובה הזו כשאדם עובר מולך ברחוב ומותיר אחריו שובל ריח נעים. לכן, לפני שאת יוצאת למקום בו סביר להניח שתראי אותו - תתבשמי בבושם שאת אוהבת, דמייני אותו נזכר בך כשהריח שלך נתפס על הטי שירט שלו ופשוט לכי על זה.

© טמבלר

"בן לא צריך לבכות או להתרגש, הרי זה לא גברי"

בן לא צריך לבכות או להתרגש, הרי זה לא "גברי". התפיסה המוטעית הזו יצרה אצל רובנו את הרושם שבנים הם קרים רגשית, דבר שהוא לא נכון בעליל. כולם נתקלים בקשיים מדי פעם, ההבדל הוא שחלק מהאנשים ישמחו וירצו יותר לשתף אחרים, וחלקם יעדיפו לחלוק פחות עם הסביבה. אין זה משנה לאיזו קטגוריה משתייך הבחור שלך - נסי להיות קשובה אליו, לראות כשקשה לו ולהוות לו משענת - תתענייני, תקשיבי ותעודדי כשצריך. איזו עוד הרגשה טובה יכולה להחליף את רגש החום והדאגה כלפיך?

תגובות