Forever alone: האנשים שתמיד ימצאו את עצמם לבד. צילום: giphy

Forever alone: האנשים שתמיד ימצאו את עצמם לבד

גם אתם מהאנשים האלה שלא משנה בכמה מערכות יחסים הם יהיו, הם ימצאו את עצמם בסופו של דבר לבד? בשביל למנוע דבר כזה, ערכנו בשבילכם רשימה של התכונות שמהם כדאי להמנע, כדי שתהיה לכם בת זוג ביום האהבה הקרוב

1. הפסימיים

כולנו מכירים את האנשים האלה שמפספסים כמעט כל רגע בחיים שלהם בגלל שכל מה שהם חושבים עליו הוא שלא משנה מה יקרה, הרגע הזה שבו הם ידברו עם הצד השני יחלוף ואיתו גם הקסם. למה לגשת אליה אם בכל מקרה זה לא יילך? למה להתחיל מערכת יחסים אם סופן של רוב מערכות היחסים הוא פרידה? אם הגישה שלך תהיה כזו – כנראה שבחיים לא תעשה את הצעד, וגם כשיגשו אלייך אתה תרגיש שזה חסר תועלת, מה שעלול להשאיר אותך לבד ללא מעט זמן.

למה לנסות אם זה לא יצליח?
למה לנסות אם זה לא יצליח? © טמבלר

2. המאוהבים מדי (בעצמם)

 אין דבר יותר חשוב במערכת יחסים מהאהבה שאותה השניים חווים. יתרון אחד באנשים מהסוג הזה הוא שכן יש אהבה בקשר, אבל החסרון הוא שהאהבה מופנית מאחד מבני הזוג – אל עצמו. כשאתם כאלה, אתם מוצאים בכל אחת את כל החסרונות שלה ומציינים אותם בפניה, אפילו דברים שטותיים שלא אמורים להפריע לאף אחד. מצד אחד, גברים חזקים, מלאי ביטחון וחזון אכן נוטים להמצא מושכים בעייני הנשים, אך מצד שני – כשהם עסוקים מדי בעצמם אין להם זמן לשים לב למשהו חשוב מאוד במערכת היחסים, למישהי חשובה מאוד במערכת היחסים, האישה. 

© טמבלר

עוד במדור היחסים בפרוגי

3. האובססיבים

אלא אם כן שניכם כאלה, זה לא יילך, ואם אתם שניכם כאלה – לכו לטיפול זוגי. כשאחד מבני הזוג רגיל לקצת מרחב והשני לוחץ ולא מפרה, מערכת היחסים נהיית מאוסה מהר מאוד. כשאתם אובססיבים, בודקים מה הצד השני עושה בכל דקה, מתי הם מחוברים לווטסאפ, מה השיחות האחרונות שלהם, מי עושה להם לייקים לתמונות ואת מי הם הוסיפו לאחרונה בפייסבוק – הצד השני ירגיש שעוקבים אחריו. כשמרגישים שמערכת היחסים הופכת מזוגיות למבצע ריגול מתוסבך, העניינים מסתבכים בעצמם.

© טמבלר

4. האובססיבים (והפעם, לאקסים)

אם כבר דיברנו על אובססיביות, יש גם סוג שונה של אובססיביות שנוטה להופיע במערכות יחסים רבות ולהרוס אותן בלי הרבה מאמץ. כאשר האדם שמולך משווה אותך כל הזמן לאנשים מעברו – אתה מתחיל לחשוש, הרי הוא כל הזמן חושב עליהם. משפטים כמו "למה את לא מתנהגת כמו האקסית שלי?" מתחילים להופיע והמצב נהיה גרוע. דבר אחד חשוב שתדעו – השוואות לא עושות טוב לאף אחד מבני הזוג. כל מערכת יחסים היא שונה, בונה ומיוחדת, אין צורך לחוות את אותה מערכת היחסים פעמיים.

© טמבלר

5. המתפרפרים

הסוג האחרון שנדבר עליו אולי בעצם היה אמור להיות הסוג הראשון. אותם האנשים שמפחדים מהתחייבות או פשוט נמנעים ממנה לחלוטין ופונים לדברים מהירים, קלים ומספקים יותר, לפחות לטווח הקצר. אנשים כאלו נוטים להתפכח ולהשתנות בשלב כלשהו בחיים שלהם, אך לאלו שחושבים שזה מסלול החיים שמתאים להם עד גיל 120 – שיהיה בהצלחה. מגיע יום בו הריגושים הזמניים יפסיקו ואתם תמצאו את עצמכם מבוגרים, חסרי תוכן וחסרי אהבה.

© טמבלר
תגובות