זה לא אני, זה אנחנו: 5 סימנים שאתם הולכים להיפרד .

זה לא אני, זה אנחנו: 5 סימנים שאתם הולכים להיפרד

משהו בזוגיות שלכם השתנה ואתם לא בטוחים אם זאת השגרה או התחלה של פרידה כואבת - קבלו את חמשת הסימנים לכך שאתם הולכים להפרד

1. שתיקות מביכות

© GIPHY

כל שיחה שלכם בטלפון נגמרת ב"היי מה קורה?", "בסדר" ולאחר מכן שתיקה מביכה, סימן שנושאי השיחה שלכם כבר נגמרו, אתם מרגישים כאילו השיחת טלפון היומית היא כי אתם "חייבים" אחד לשנייה בגלל שאתם בזוגיות, ואתם פשוט לא מוצאים את הסיבה להמשיך. 

© צילום מסך מיוטיוב

2. לא היום 

© טמבלר

אתם נמנעים מכל מגע בניכם, אתם מרגישים כאילו הבן/בת הזוג כבר מעיק ופשוט אין לכם כוח אליו. זה לא בהכרח שאיבדתם את "הענין" אחד בשניה, זה פשוט שאיבדתם את הקליק והתשוקה שהייתה לכם, והרגשות שלכם משפיעים עליכם.

© ג'סיקה ליפקין

3. "אתה לא מבין שפשוט אין מה להסביר"

© טמבלר

כל דבר קטן גורם לכם להתעצבן, לכעוס, ולריב. אתם נכנסתם לשרשרת שלא הולכת להיגמר עד שתיפרדו, אתם סובלים מכל מילה שהצד השני אומר. את הריבים האלה אתם כבר לא מנסים לפתור, אתם מרגישים כאילו נגמר בכם הכוחות להמשיך ולפתור כל דבר קטן. 

© צילום מסך מיוטיוב

4. החבר הכי טוב שלו

© טמבלר

אם אתם במערכת יחסים ארוכה, אתם כנראה כבר נכנסת גם למעגל החברים של הצד השני. אתם הולכים ומתייעצים עם החברים הכי טובים שלכם על כל מה שקורה בזוגיות שלכם. החברים לוקחים צעד אחורה מהצד השני ואתם מרגישים מרחק מהחברים שלהם.

© צילום מסך מתוך "שקרניות קטנות ויפות"

5. אתם מנסים ולא מצליחים

© טמבלר

אתם מרגישים שאתם מנסים ועושים את הדברים שאמורים להיות הכי רומנטיים, והכי זוגיים שיש. בסופו של דבר, זה מרגיש מאולץ, אתם מנשקים אותו כי הוא קנה לכם תכשיט ולא כי אתם באמת אוהבים, אתם מעלים תמונות זוגיות ומיד לאחר מכן יושבים ולא עושים כלום. 

© טמבלר

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:




תגיות
תגובות