אין גיל לאהבה: בן 31 יוצא עם שתי נשים, אחת מהן בת 91. צילום מסך מיוטיוב

אין גיל לאהבה: בן 31 יוצא עם שתי נשים, אחת מהן בת 91

יש כאלה שאוהבים בלונדיניות, יש כאלה שאוהבים נמוכות אבל קייל ג'ונס דווקא נמשך לסוג שונה של נשים - נשים המבוגרות ממנו לפחות פי 2 מגילו. כל הפרטים בכתבה

לכולנו יש את הטעם שלנו בבני הזוג. יש כאלה שאוהבים בלונדיניות, יש כאלה שאוהבים בחורות נמוכות, יש כאלה שאוהבים בחורות ספורטיביות ויש כאלה שאוהבים בחורות עצלניות. קייל ג'ונס למשל, בחור צעיר בן 31 מארצות הברית, אוהב אותן מבוגרות יותר ממנו. כאשר אנחנו מדברים על מבוגרות יותר, הכוונה היא לא מבוגרות יותר בשנה או שנתיים, אלא במקרה הזה, 60 שנה הבדל. במהלך חייו ג'ונס ניהל מספר מערכות יחסים עם נשים מבוגרות ממנו ולמעשה הוא מספר כי הוא לא ניהל מערכות יחסים עם נשים בגילו מאז שהבין מה הוא אוהב. 

 

קייל ג'ונס הכיר את מרג'ורי, פנסיונרית בת 91, בחנות הספרים שבה היא עובדת.מערכת היחסים בין השניים פורחת כבר מספר שנים. כאשר קייל נשאל בריאיון על אהבתו עם מרג'ורי מה הוא אוהב בה, הוא סיפר כי הוא אוהב את השנינות שלה, השיער הכסוף שלה, עור צווארה הרפוי והקמטים שלה. ג'ונס בת ה91 היא סבתא לנכדים. "זה מחמיא שבחור צעיר מחזר אחרייך. לפעמים הרגשתי שהוא כמו בן נוסף בשבילי, עד שהיינו קופצים למיטה והייתי מרגישה אחרת." 

בסבסג
60 שנה הבדל © צילום מסך מיוטיוב

אם אתם חושבים שג'ונס בסך הכל התאהב באישה מבוגרת, מה שהוא אוהב זה לא ספציפית את האישה הזו אלא את העובדה שהיא מבוגרת. במקביל הוא יוצא גם עם אנה רונלד בת ה68, אותה הוא פגש באתר היכרויות. אנה נחשבת כצעירה לעומת האישה השנייה הוא יוצא, שגדולה מאנה ביותר מ20 שנה. בוידאו תוכלו לצפות בג'ונס עם שתי הנשים, מה שנראה שלא מפריע לנשים עצמן.

בת הזוג הצעירה. רק 40 שנה הבדל
בת הזוג הצעירה. רק 40 שנה הבדל © צילום מסך מיוטיוב

המשפחה של ג'ונס מספרת כי לא היה להם קל להתרגל לסגנון החיים ובחירותיו של הילד שלהם, אך בסופו של דבר הם מקבלים אותו ומנסים להבין אותו. גם לחברים של ג'ונס והחברים של משפחתו קשה להתרגל לבחירות שלו. רבים מהם חושבים כי קייל יוצא עם הנשים המבוגרות במטרה לרשת את הירושה שלהן, שהוא נמצא במערכות היחסים הללו רק בגלל הכסף. "אני שומע את זה כל הזמן, אבל זה לא ככה" מספר ג'ונס, "אני עושה את זה בגלל שאני אוהב את זה, וגם הן אוהבות את זה".

עוד במדור היחסים בפרוגי:

 
תגובות