"מתוקים" כדבש: 10 דברים דביקים שזוגות עושים. Tumblr

"מתוקים" כדבש: 10 דברים דביקים שזוגות עושים

ראש השנה הוא הזמן המושלם של זוגות להפגין אהבה בציבור. קבלו את 10 הדברים הדביקים שזוגות עושים שיגרמו לכם להרעלת מתיקות

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

זמן הקיץ ועונת החגים, מה שאומר שאהבה באוויר, והמון המון זוגות מחוייכים מנצלים את השנה החדשה כדי להפגין אהבה, או כפי שאנחנו מכנים זאת אצל רבים מכם - דביקות. בואו נודה באמת, יש כל כך הרבה דברים שגורמים לכם זוגות להיות יותר בלתי נסבלים מאדם אחד ממוצע. הנה רשימה קצרה של דברים דביקים שזוגות עושים. תתכוננו לגלגל עיניים. 

1. גילויי חיבה פתאומיים

 אנחנו מקבלים שאתם אוהבים אחד את השנייה ורוצים להביע את זה, אבל אתם לא בבית, אתם במרחב ציבורי. לפחות תתחשבו בנו כשאתם מזמינים אותנו ואין לנו שום תירוף כדי לסרב, אנחנו לא צריכים לראות אתכם מתנשקים באמצע הסרט כשהשחקנים מתנשקים גם, במיוחד כאשר אנחנו מנסים לאכול את הפופקורן שלנו.

© Tumblr

2. שנה מוצלחת, כמונו

כמובן שאנחנו מאמינים לכם כשאתם מתשמשים בעצמכם כדוגמא למערכת יחסים מוצלחת, בטח, כי בחיים לא הייתה להם מריבה לפני ושניכם מושלמים עד כדי כאב.

© Tumblr

3. כמה חמוד

 כשאתם נתקלים במשהו שאמור כביכול להיות חמוד ושניכם אומרים "אווו" יחד, זה כאילו אתם לא יכולים להכיל את עצמכם כשהם רואים משהו חמוד. מה שהכי עצוב בסיפור הזה, הוא שאנחנו צריכים לראות עשרות תמונות חמודות מידי על הקיר שלהם ולקבל הרעלת דבש.

 

© Tumblr
 

4. מתחפשים ביחד

התחפשתם לכיפה אדומה והזאב, נחמד. רק אל תשכחו איך הסיפור הסתיים.

© Tumblr

5. תסמונת הרוח

אל תעלבו אם נשווה אתכם לרוחות רפאים כי מה שקורה זה שאתם נעלמים במהירות ובפתאומיות מהחברים שלכם ומסתובבים רק עם בני הזוג שלכם. בכל הרצינות, אחד הדברים הגרועים ביותר שאתם יכולים לעשות כשאתם במערכת יחסים הוא לשכוח שהיו לכם יחסים גם לפני כן עם החברים שלכם, חברים שהיו שם בשבילכם בכל המשברים.

אנחנו יודעים שזה כל כך מפתה לבזבז את כל הזמן עם חבר או חברה החדשים ולהיות רוח רפאים לחלוטין מול החברים שקצת הזנחתם. אבל תעשו מאמץ, שיהיה ביניהם איזה איזון טוב.

© Tumblr

6. "אנחנו כאלה יפים": להשמיד מהפיד

אין דבר יותר מעצבן מזוגות שמפגינים אהבה ברשתות החברתיות, אנחנו מדברים בעיקר על הפייסבוק והאינסטגרם שמוצפים בתמונות רומנטיות, או דביקות יש לאמר, בהקדשות שונות לאהובים. זה מתחיל מ"שנה טובה" עם כינוי חיבה מוגזם, עובר לברכות עם הקדשות, תמונות ושירי אהבה עם הצירוף - "יואו, השיר הזה נכתב בדיוק עלינו!" וכדי להמתיק לנו את החג יותר, מסיימים בתגובות של אהבה עצמית כמו "אנחנו כאלה יפים", "הזוג הכי הורס", "אנחנו הכי מתאימים" ועוד משפטים שצריכים להיות לא חוקיים על הפיד.

© Tumblr

7. יצא סוד

זה מעליב לשלול אותנו אוטומטית מהשיחה, להתלחשש כשאנחנו מולכם ואז להעמיד פנים כאילו דבר לא קרה.

© Tumblr

8. סנכרון צחוקים

זה קריפי כששניכם מנסים לצחוק באותו הזמן ולעשות בדיוק את אותו הצחוק. אתם בטח חושבים שזה חמוד, אבל בעייני כולם, זה פשוט ממש מפחיד.

© Tumblr

9. גוף שני רבים

רק בגלל שאת רוב הזמן שלכם אתם מבלים עם אדם אחד, צופים באותם התכניות והולכים על אותם התאריכים (הפעם הראשונה שאכלתם סושי ביחד, לדוגמא) לא אומר ששניכם צריכים להפוך לישות אחת. בכל זאת, קצת עצמאות לא תזיק. אנחנו לא חייזרים עם שני ראשים, אז בואו נתייחס לעצמנו רק בגוף ראשון יחיד, בסדר? 

© Tumblr

10. מתקפת הסלפי

זה ידוע שמדד הפוטוגניות עולה במערכת יחסים - כל קווצת שיער זורחת, החיוך קורן ועכשיו יש לכם אביזר מקסים לזרוע בתמונות - בן או בת הזוג שלכם. אנחנו לגמרי מבינים את הדחף לתעד את הזוגיות המושלמת שלכם לנצח, אבל בבקשה תגבילו את עצמכם לאלבום פייסבוק או שניים ובהחלט לא להעלות תמונה זוגית לאינסטגרם כל יום בשבוע, בשבילנו. 

© Tumblr
 

 

תגובות